قیمت دستمال کاغذی 200 برگ پاپیا قدیمی

در گذشته استفاده از دستمال نخی و پارچه ای رواج بیشتری داشته است و در جیب هر فردی یک عدد دستمال پارچه ای بوده است ولی امروزه دستمال كاغذي بيتا یا نوع دیگر آن یعنی پاپيا جای دستمالهای پارچه ای را گرفته اند و جایگزین آنها گردیده است.

دستمال کاغذی مهم ترین خصیصه ای که دارد جذب کنندگی آن می باشد می تواند رطوبت را بسیار خوب به خود جذب نماید البته همان طور که می دانید دستمال کاغذی یکبار مصرف می باشد و نمی توان آن را مانند دستمال پارچه ای بشوریم و مجددا استفاده نمی شود.

موارد استفاده و کاربرد این دستمال بسیار زیاد می باشد ولی عموما افراد از این دستمال برای صورت خود بکار می گیرند البته می توان از دستمال کاغذی برای تمیز کردن سطوح نیز استفاده نمود.

برای اینکه محصول شما که در واقع دستمال كاغذي پاپيا می باشد از کیفیت بالایی برخوردار باشد علاوه بر لایه ای از کاغذ نازک از نوعی خمیر کاغذ نیز در مواد تشکیل دهند آن استفاده می نمایند که این خمیر شیمیایی می باشد باعث می گردد تا بافت این دستمال نرم تر گردد و باعث می شود رضایت مصرف کننده را ایجاد نماید و به همین دلیل است که قیمت دستمال کاغذی پاپیا نسبت به دستمال هایی که معروفیت چندانی ندارند کمی بالاتر است.

البته برای اینکه کاغذ استفاده شده در دستمال کاغذی از مرغوبیت خوبی برخوردار باشد باید این لایه از دستمال را با استفاده از غلتکهایی حسابی نرم کرده و سپس به آن موادی دیگر اضافه می نمایند.

همچنین استفاده از دستمالهای کاغذی تا حد بسیاری بالایی برای جلوگیری از شیوع بیماری واگیر دار نظیر سرماخوردگی نیز کاربرد فراوانی دارد.

امروزه که جهان و باالاخص کشور عزیزمان ایران درگیر بیماری منحوس کرونا می باشد استفاده از دستمال کاغذی امر واجب و لازم می باشد.

ابعاد جعبه دستمال کاغذی 200 برگ

یکی از کالاهای اولیه برای رعایت نظافت شخصی دستمال جیبی کاغذی می باشد که یک نوع جنس کاغذی بسیار نرم، نازک، انعطاف پذیر و جاذب محسوب شده که این محصولات در قالبهای 200برگ، 100برگ و غیره با ابعاد مختلف در داخل جعبه یا به صورت رولی در بازار عرضه می شود.

دستمال توالت که یکی از پرکاربردترین اقسام این کالا محسوب می شود نوارهای باریک و بلندی هستند که به شکل صفحات سوراخ شده رول می شوند، در حالی که دستمالهای صورت عموما به شکل مربع یا مستطیل تا شده و معمولاً در یک جعبه بسته بندی می شوند.

این کالا امروزه در برندها و کیفیتهای متنوعی در بازار وجود دارد که میزان نرمی آنها نیز مشخص شده و افرادی که پوست حساسی دارند همواره از مدلهای درجه یک و لطیف تر این کالا استفاده می کنند و همچنین دستمال ها در تعداد گوناگونی در بسته قرار میگیرند و طبیعتا قیمت دستمال کاغذی 200 برگ  از نوع 100 برگ آن بالا تر است. به دلیل اینکه دستمال كاغذي مانند پارچه نرم می باشد سبب شده تا امروزه به بخش مهمی در زندگی روزمره تمامی مردم جهان تبدیل شود و استفاده از این نوع کالا در سر تا سر جهان به سرعت در حال افزایش بوده و به گونه ای شده که به عنوان مثال فردی که در یک کشور در حال توسعه زندگی می کند، سالانه از چند کیلوگرم دستمال کاغذی استفاده می کند.

دستمال کاغذی قدیمی

بسته بندیهای دستمال کاغذی نیز بسیار متنوع است که می توان به جعبه ای، رولی، کیلویی، دایره ای و غیره به عنوان مهم ترین آنها اشاره نمود که از هر کدام از آنها، در مکانهای مختلف و برای کاربردهای گوناگونی استفاده می شود.

به عنوان مثال از دستمال کاغذی ضخیم و کیلویی در اکثر بیمارستانها و مکانهای عمومی دیگر استفاده می شوند که هم دارای تعداد بیشتری است و هم از قیمتهای مناسب تری برخوردار هستند.

دستمال کاغذی ضخیم دارای جنس و کیفیتهای متفاوتی نیز می باشند که انواع مرغوب و با کیفیت آنها، آب و رطوبت را به خوبی جذب کرده و همچنین تکه تکه نمی شوند.

در گذشته نیز نمونه های زیادی از انواع دستمال کاغذی وجود داشته است که بسیاری از نمونه های قدیمی، الان نیز دستمال کاغذی قدیمی در بسیاری از مراکز استفاده می شوند که دارای کیفیت و جنسهای متفاوتی نسبت به انواع جدید دارند.

این نوع از دستمالها، در دو نوع ضخیم و معمول تولید می شوند که از هر کدام از این محصولات در مکانهای مختلف و برای کاربردهای گوناگون استفاده می شوند.

دستمال کاغذی قدیمی، بیشتر به صورت فله ای به فروش می رسند که دارای تعداد بالا و همچنین قیمتهای مناسب تری است.

امروزه از جعبه های با مقوا کرافت بسیار متنوعی نیز برای انواع دستمال کاغذی استفاده می کنند که جعبه ها در طرح و رنگهای قدیمی، دارای طرفداران و خریداران بیشتری است که به همین دلیل شرکتهای تولیدی برخی از محصولات خود را با این نوع بسته بندیها به بازار عرضه می کنند.

پست بعدی

واکنش رستم قاسمی به انتقادهای فراگیر / معاون مسکن جدید آمد

س سپتامبر 6 , 2022
اقتصاد نیوز نوشت: برخی نمایندگان مجلس نیز انتقاداتی را متوجه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی کردند. با این حال به نظر می رسد خود دولت نیز، پس از یکسال از استقرار و وعده تحقق ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی، از عملکرد این وزارتخانه، حداقل در حوزه مسکن رضایت ندارد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000