دزدان خشن دست و پای ساکنان 6 خانه را بستند و سرقت کردند

اعتمادآنلاین|

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منزل خبر داد و گفت: متهمان به 6 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی گفت: اوایل اردیبهشت ماه سال جاری با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل پرونده‌ای برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد و پی‌جویی و کشف سرقت در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت منزل قرار گرفت.

وی عنوان کرد. محتویات پرونده حکایت از آن داشت سارقان زورگیر پس از ورود به منزل اقدام به بستن دست و پای مالباخته و سرقت از منزل وی کرده‌اند، لذا کارآگاهان جهت کشف پرونده عازم محل وقوع جرم شده و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی موفق به کشف سر نخ‌های متعدد شدند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: کارآگاهان با جمع‌بندی سرنخ‌های بدست آمده موفق به شناسایی اعضای باند سرقت شده که پس از هماهنگی‌های قضائی هر 4عضوباند دستگیر شدند و پس از بازجویی به بزه انتسابی اعتراف کردند و سر کرده باند به اسم رضا اظهار داشت علاوه بر سرقت اخیر 5 فقره سرقت دیگرانجام داده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با اعتراف صریح اعضای باند، کارآگاهان سایر مالباختگان را شناسایی و متهمان برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شدند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

فرمانده کل سپاه : روزی در خدمت رهبری در مورد دقت موشک‌هایمان صحبت می‌کردم ، ایشان به من فرمودند ...

س سپتامبر 6 , 2022
ایسنا نوشت: سردار سلامی گفت: در منطق اسلام، کشتار جمعی بی‌معناست. چند سال قبل روزی من در خدمت مقام معظم رهبری در مورد دقت موشک‌هایمان صحبت می‌کردم و ایشان به من فرمودند برای دشمنان ما دقت موشک‌ها چندان مهم نیست، اما برای ما خیلی اهمیت دارد؛ چراکه اگر دقت موشک‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000