واکنش مسکو به انتخاب نخست وزیر جدید انگلیس

اعتمادآنلاین|

سرگئی بلیایف، مدیر بخش اروپایی وزارت خارجه روسیه گفت: هیچ پیش نیازی برای روابط مثبت با لندن وجود ندارد چون روابط مسکو و لندن با انتخاب لیز تراس به عنوان نخست وزیر جدید این کشور دچار تحول عجیبی نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از اسپوتنیک، این دیپلمات ارشد روسیه گفت: ما هیچ پیش نیازی برای تغییرات مثبت در روابط دوجانبه در رابطه با شخصیت نخست وزیر جدید انگلیس نمی‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد که هم تراس و هم ریشی سوناک، وزیر خزانه داری سابق، در جریان مبارزات انتخاباتی مکررا تاکید کردند که قصد دارند روند مخرب بوریس جانسون در روابط با روسیه را ادامه دهند.

لیز تراس اوایل روز دوشنبه به عنوان نخست‌وزیر جدید انگلیس معرفی شد. گفته می‌شود تراس موضعی تند در قبال روسیه دارد و بارها خواستار کمک نظامی بیشتر به اوکراین شده است.

تراس گفته بود در صورت رسیدن به قدرت پرونده‌های اطلاعاتی بیشتری درباره مسکو را فاش خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

توضیحات ثبت احوال در مورد یک خبر/ کارت شناسایی موقت فاقدین شناسنامه هیچ ارتباطی با کارت‌های هوشمند ملی ندارد

د سپتامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| در پی انتشار خبری با عنوان «شکست بزرگ دولت در تامین کارت ملی/ از کارت ملی موقت رونمایی شد» در اعتمادآنلاین ثبت احوال توضیحاتی را ارسال کرده که در ادامه می‌خوانید: در پی انتشار خبری تحت عنوان «شکست بزرگ دولت در تامین کارت ملی/ از کارت ملی موقت رونمایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000