ترکیب بسته اینترنت سرپرست خانوار ۳ دهک کم‌درآمد چگونه است؟

اعتمادآنلاین|

حدود یک ماه قبل وعده رئیس‌جمهوری مبنی بر تخصیص اینترنت رایگان به ۳ دهک کم‌درآمد جامعه اجرای و تحقق یافت و هر ۴ ماه یکبار، یک بسته شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت برای سرپرست خانوار ۳ دهک کم‌درآمد جامعه فعال می‌شود.

به گزارش ایرنا، پس از ثبت‌نام بیش از ۹۴۰ هزار سرپرست خانوار برای دریافت این بسته که از سوی دولت ارائه شد که در فاز نخست اولین بسته اینترنت برای این کاربران فعال شد.

«مجید حقی» معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) در این خصوص به ایرنا گفت: بسته سالانه اینترنت، ۴۰ گیگابایتی است و همان‌طور که در ابتدای تخصیص این بسته‌ها اعلام شد، ۳۰ گیگابایت آن برای استفاده از سایت‌های منتخب و ۱۰ گیگابایت آن برای استفاده از اینترنت بین‌الملل در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: این بسته با هدف حمایت از اقشار کم برخوردار و در قالب مسئولیت اجتماعی اپراتور اجرایی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

پست بعدی

«ببخش و فراموش نکن» / ناگفته هایی از جلسه روحانی در روز آخر ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

ی سپتامبر 4 , 2022
جماران نوشت : کتاب «بدون دود و آتش و خون» که نوشته ی بهراد مهرجو و ولی خلیلی و «گزارشی تحقیقی درباره اثرات تحریم‌ها بر اقتصاد ایران» است، روایت‌های جدیدی را در گفت و گو با رئیس جمهور سابق و دولتمردانش منتشر کرده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000