نهادهای ذیربط سریعتر در باره «قاسم مکارم شیرازی»توضیح دهند

اعتمادآنلاین|

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به دستگیری قاسم مکارم شیرازی، مشاور عالی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در توییتی نوشت: «گرچه نهایتا نهادهای مربوط مجبور می‌شوند در باره قاسم مکارم شیرازی توضیح دهند، پس بهتره پیش از شکل‌گیری افکار عمومی اطلاع‌رسانی دقیق کنند. این درست نیست که خانمی را به اتهام عادی و آشکار به تلویزیون آورد، ولی در باره این شخص سکوت کرد. پیشنهاد می‌شود کلیپ انتخاباتی او هم منتشر شود.»

گفتنی است، روز گذشته نیز اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور عالی وزیر راه در توئیتی نوشته بود: پرسش هایم درباره قاسم مکارم از سوی ‎رستم قاسمی بی پاسخ مانده. حتما درباره صرافی عمان، رستوران زنجیره‌ای در عمان، تعامل با پسر وزیر هم ابهاماتی دارم که منتظرم کمر آقای وزیر بهتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

پست بعدی

زائرین کربلا بخوانند/ قیمت پایه پرواز تهران به نجف مشخص شد!

ی سپتامبر 4 , 2022
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قیمت پایه‌ای که به تمامی شرکت‌های هوایی ابلاغ شده ۶ میلیون تومان است که به نسبت مسافت فرودگاه‌ها متغیر خواهد بود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000