خوردن کله پاچه زنی را به کام مرگ برد

اعتمادآنلاین|

زنی 50ساله در خانه‌اش مشغول خوردن کله پاچه بود که ناگهان استخوانی در گلویش گیر کرد و همین اتفاق حادثه‌ای هولناک را رقم زد.

به گزارش همشهری، این حادثه عجیب شامگاه چهارشنبه نهم‌ شهریور ماه رخ داد. آن شب زنی 50ساله در خانه‌اش بود که برای شام کله پاچه سفارش داد. وقتی سفارش او رسید، زن سفره را چید و به همراه اعضای خانواده‌اش سرگرم صرف کله پاچه شد. اما ناگهان استخوانی در گلوی زن گیر کرد و حالش بد شد. وی دچار خفگی و همین سبب شد تا از حال برود. خانواده‌اش که به‌شدت نگران شده بودند وی را به بیمارستان انتقال دادند اما به‌رغم تلاش پزشکان، او جانش را از دست داد و گزارش این حادثه مرگبار به قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد که با دستور وی جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

پست بعدی

شیب نزولی موج هفتم کرونا در پایتخت

ش سپتامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| نادر توکلی، معاون درمان ستاد کرونا استان تهران با اشاره به شیب نزولی کرونا در پایتخت، گفت: بر اساس آخرین اطلاعات می‌دانیم که وضعیت بیماری در استان کاهشی بوده است. تعداد کل مراجعه روزانه به کلینیک‌های تنفسی حدود ۳۰۰۰ نفر است و شاید تنها ۵ درصد این افراد نیاز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000