شرایط جدید پروازهای اربعین به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شد

اعتمادآنلاین|

حسن خوشخو معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری شرایط جدی پروازهای اربعین و مصوبات ستاد مرکزی اربعین در وزارت کشور را به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرد.

به گزارش مهر، بر این اساس بازه زمانی فروش بلیت‌های اربعین از ۱۵ تا ۳۰ شهریور بوده و با نرخ مصوب رفت و برگشت ۶ میلیون تومان عرضه می‌شود.

هزینه کنسلی بلیت تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز ۵۰۰ هزار تومان بوده و هر گونه فروش بلیت قبل از اخذ مجوز پرواز از سازمان هواپیمایی کشوری ممنوع است.

ساعت آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین ۸ صبح ۱۲ شهریور بوده و فروش چارتری بلیت پروازهای اربعین در بازه زمانی مذکور ممنوع شده است؛ ضمن اینکه ثبت نام اینترنتی مسافران و زائران در سامانه سماح سازمان حج و زیارت الزامی است.

پروازهای اربعین

پست بعدی

خرید سیر خشک سیاه شیراز

ج سپتامبر 2 , 2022
همیشه سعی شده بیشترین خرید و فروش سیر خشک عمده در بازارهای روز انجام شود به همین دلیل ضعف زیادی در این مورد وجود دارد عدم داشتن انبار مناسب و گاهی وقت ها گرما و نیز وجود حیوانات موزی مانند موشها باعث خراب شدن این ماده غذایی ارزشمند می شود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000