فروش رنگ نسوز پودری برای لامپ

یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش دادن سازه هایی که در برابر گرمام و حرارت هستند، اسپری رنگ نسوز است که می توانید برای شومینه خود نسبت به خرید آن اقدام کنید از این رنگ علاوه بر شومینه برای دیواره های کوره، بولیرها، نیروگاه های برق، کارخانه های شیمیایی، مخازن، لوله ها، دودکشها، پالایشگاه ها و غیره نیز استفاده می کنند رنگ نسوز دارای ویژگیها و مزایای زیادی می باشد که در ادامه آنها را برای شما عزیزان شرح می دهیم تا با داشتن اطلاعات بالا برای خرید اقدام کنید.

مهم ترین مزیتی که این رنگها دارند این است که در برابر دما تغییر پیدا نمی کنند و از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار هستند.

چسبندگی این رنگها بسیار بالا می باشد و به راحتی می توان از آن برای سطوح فلزی استفاده کرد و همچنین مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارد و این امر سبب افزایش فروش رنگ نسوز شده است.

رنگ نسوز در مقابل حرارت شدید دچار رنگ پریدگی نمی شوند و سختی بسیار بالایی دارند و می توانند تا دمای 650 درجه سانتی گراد را تحمل کنند این رنگ به سرعت تا 10 دقیقه خشک می شوند اما رطوبت، ضخامت، دمای پایی و غیره می توان این زمان را افزایش دهد رنگ نسوزه نقره ای باشد و نمیه براق است که فام آن دچچار تغییر نمی شود و به همین دلیل ظاهر بسیار زیبایی دارد.

این رنگ می تواند در برابر عوامل مخرب از سطح مورد نظر حفاظت کند و اجازه آسیب را به ان ندهد.

خرید رنگ نسوز پودری

رنگهای نسوز به صورتهای متفاوتی وجود دارند مثل پودری و غیره که برای خرید رنگ نسوز پودری نیز شما می توانید از دو طریق آنلاین و حضوری اقدام نمائید که البته نوع آنلاین و اینترنتی آن بسیار راحت تر و در دسترس تر می باشد.

بهتر است بدانید که از رنگهای نسوز باتوجه به مقاومتی که در برابر حرارت دارند برای کارهای مختلفی استفاده می کنند از جمله، برای شومینه های خانگی، در سیستمهای گرمایش و رادیاتورها، در کوره ها، در موتور و اگزوز وسایل نقلیه، در دودکشها، دیگ بخار، پتروشیمیها، پالایشگاه ها، ظروف آشپزخانه مانند سطح بیرونی قابلمه ها، مخازن تحت دما و غیره.

رنگهای نسوز دارای مدلهای مختلفی می باشند از جمله رنگ چند پلیمری مبتنی بر سیلیکون یا اپوکسی، رنگهای با پوشش افزودنی فلزی و اسپریهای فلزی، رنگها با پوشش پودری با دمای بالا و رنگهای سرامیکی با درجه حرارت بالا که در این میان رنگ نسوز پودری از کیفیت بالاییی برخوردار است.

برخی از افراد رنگهای پلی اورتان را با رنگ نسوز یکی می‌دانند اما باید بدانید که رنگهای پلی اورتان بسیار مقاوم تر هستند اما رنگهای نسوز کاربردهای بیش تری دارند همچنین استفاده از این رنگهای نسوز بسیار ساده و آسان است و در ابتدای کار باید به زیرسازی و بستر سازی سطح آن و تمیز بودن آن دقت نموده سپس می توانید به راحتی رنگ را بر روی سطح تمیز و صاف تان قرار دهید و تضمینی برای نسوز بودن آن نیز وجود دارد معمولاً هرچه میزان سیلیکون در این رنگها بیش تر باشد، مقاومت آنها در برابر گرما نیز بیش تر است به طور کلی شما از این نوع رنگها برای هر کاری یا هر سطحی می توانید استفاده کنید.

رنگ نسوز برای رادیاتور

اگر شما تولید کنندگان قطعات خودرو و همچنین فروشندگان مواد شیمیایی در صدد هستید محصولاتی داشته باشید که توسط آن بتوانید برای رادیاتور حفاظ مناسبی را به وجود بیاورید، پیشنهاد بهره گیری از رنگ نسوز می تواند بهترین گزینه باشد.

رادیاتور خودرو از قطعاتی بوده که وظیفه خنک سازی موتور را بر عهده داشته و در واقع احتیاج به نوعی ماده دارد تا قادر باشد در برابر حرارتهای بالا بهترین مقاومت را از خود به جای بگذارد با توجه به اینکه حرارت بالای 80 درجه سانتی گراد این خطر را برای رادیاتور به همراه می آورد که خوردگی در آن تشدید شود، استفاده از رنگ نسوز مناسب جلوگیری از این امر بوده که با کارکرد موثر خود ذهن بسیاری از مشتریان را نیز به سوی خود متبادر ساخته است.

رنگ نسوز ساختمان در تمام قسمتهایی از منازل که احتیاج به عایق شدن در برابر حرارت، سرما و زنگ زدگی دارند، به کار رفته و توانسته موفقیت را برای تمام پیمانکاران و سازنده های ساختمان فراهم آورد که رنگ نسوز برای لامپ یکی از این نمونه ها می باشد.

شما نیز می توانید به منظور عایق کاری دیواره های ساختمان خود و سایر قسمتهایی که در معرض حرارت بالا قرار می گیرند، از رنگ نسوز بهره برده و رضایت کامل را نیز به دست آورید رنگ نسوز برای ظروف منازل افراد بسیار کارا بوده و با مقاومت در برابر حرارت بالا موجب عدم صدمه به این محصولات می شود.

در واقع رنگ نسوز با دارا بودن رزین و سیلیکون و سایر عناصر شیمیایی قوی موجب حفاظت دائمی از ظروف می شود و عدم اکسیداسیون را برای تمام این محصولات به همراه می آورد.

پست بعدی

خرید و فروش مرغوب ترین روغن گل سرخ خوراکی در اصفهان

ج سپتامبر 2 , 2022
روغن های گل سرخ از فراورده های گل سرخ هستند که با عمل تقطیر و تبخیر به شکل موجود در می آیند. با استفاده از این روغن ها خواص زیادی درمانی نصیب مصرف کننده می شود. روغن گل سرخ خواص زیادی دارد. از خواص آن می توان به ضد عفونی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000