فروش ویژه دستگاه سورتینگ دست دوم

دستگاه سورتینگ میوه انواع مختلفی در بازار دارد. دستگاه سوزتینگ میوه بادله خانگی یکی از انواع این دستگاه است که برای کسب و کارهای کوچک مناسب تر می باشد.

سورتینگ کلمه ای انگلیسی می باشد به معنی مرتب کردن و دسته بندی و عملی است که در آن محصول مورد نظر بر اساس پارامترهایی دسته بندی و جداسازی می شود. سورت کردن میوه جات به معنی سایزبندی آنها براساس اندازه، رنگ و برخی پارامترهای دیگر می باشد.

بوسیله سورت کردن میوه جات درجه یک و با کیفیت را از مابقی میوه ها جدا می کنند که همین امر در بحث قیمت گذاری میوه هم تاثیر گذار است. دستگاه سورتینگ میوه در بسیاری از صنایع مرتبط کاربرد دارد برای مثال در کارخانجات تولیدی میوه خشک، بسته بندی میوه، بسته بندی خرما و زیتون و … مورد استفاده قرار می گیرد.

در مرکز آراد برندینگ انواع دستگاه سورتینگ میوه به صورت نو و دسته دوم با بهترین و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار میگیرد. برای خرید این محصولات می توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم از طریق خرید اینترنتی بدون حضور در محل اقدام به ثبت سفارش کنید و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. شما می توانید این محصول را با مراجعه به این سایت تهیه کنید و با تماس با مشاوران سایت راهنمایی های لازم را در خصوص تهیه محصول مورد نظر خود دریافت نمایید.

قیمت دستگاه سورتینگ مرکبات بادله

همان طور که می دانید هر کالا و دستگاه های پیشرفته بسته به نوع قطعات و برندی که دارند با هم دیگر متفاوت می باشد از این رو قیمت دستگاه سورتینگ مرکبات بادله نیز با دیگر شرکت و برند ها متفاوت می باشد. یکی دیگر از شاخصه های تایین قیمت میزان تقاضای افراد می باشد هر بیشتر باشد تولیدات بیشتر در نتیجه هزینه کمتر می شود آما اگر تقاضا کاهش پیدا کند به نوعی این محصول کمیاب می شود در نتیجه باعث گران تر شدن آن می شود.

بسیاری از افرادی که توانایی تهیه دستگاه سورتینگ مرکبات را به صورت آک ندارند می توانند آن را به صورت دست دوم تهیه کنند که به همان میزان دارای کارایی می باشد؛ البته دقت داشته باشید که برای تهیه دستگاه سورتینگ دست دوم آن باید به همراه خود یک متخصص را همراه داشته باشید که کالا دچار ایراد نباشد.

با پیشرفت علم این دستگاه ها نیز به اندازه خودشان پیشرفت داشته اند به طوری که برخی از مدل های بالا تر آن قادر هستند از روی رنگ مرکبات آن ها را دسته بندی کنند.

برای مثال: برای دسته بندی فلفل ها که دارای رنگ های بسیار متنوعی همچون: قرمز، سبز و دیگر رنگ ها می باشد می تواند این رنگ ها را از هم تفکیک کنند و به طور منظم دسته بندی کند و بچیند؛ همچنین برای جدا سازی گوجه فرنگی این تشخیص را می دهد که نئع رسیده از کال آن را شناسایی کند و در یک دسته بندی متمایز از هم قرار می دهند.

دستگاه کالر سورتینگ

از مدلهای پر کاربرد در صنعت می توان به دستگاه کالر سورتینگ اشاره کرد که کار سورت را بر اساس رنگ محصول انجام می دهد. و میتوان از این دستگاه برای سورت تمامی محصولات کشاورزی از قبیل میوه جات، صیفی جات، سبزیجات و بسیاری از محصولات که نیاز به دسته بندی دارند استفاده کرد.

معمولا روش کار این دستگاه به این صورت است که بر اساس رنگی که از قبل برای آن تعریف شده کار اسکن را انجام می دهد . به طور مثال اگر رنگ زرد به دستگاه معرفی شود تمامی محصولات با رنگ زرد را در یک دسته و رنگهای دیگر را در دسته دیگر قرار می دهد.

از مدلهای کوچک تر این دستگاه میتوان به دستگاه سورتینگ خانگی اشاره کرد.  این دستگاه برای کسب و کارهای کوچکتر مناسب تر و مقرون به صرفه می باشد.

از مدل های دیگر این دستگاه نوع نواری و دوار آن می باشد که از پرکاربرد ترین و رایج ترین نوع دستگاه سورتینگ می باشد. کار جداسازی و سورتینگ در این دستگاه بر اساس حجم و اندازه میوه انجام می شود. سورتینگ های دوار دارای یک استوانه افقی می باشد که در آن میله های افقی کوچکی قراردارد که با فاصله مشخصی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. میوه ها پس از وارد شدن به استوانه بر اساس حجم از بین میله ها عبور کرده و به صورت سورت شده دسته بندی می شوند. این مدل از سورتینگ به طور معمول شامل 4 و یا 5 خروجی می باشد.

پست بعدی

خرید کاشی بین کابینتی سه بعدی با تنوع در طرح و رنگ

ش سپتامبر 17 , 2022
در تولید سرامیک با کیفیت باید استانداردهای لازم برای تولید سرامیک توسط تولیدکنندگان رعایت شود تا محصولی با بالاترین مرغوبیت در بازار ارائه گردد، امروزه شرکت های تولیدی انواع سرامیک با رعایت تمام استانداردها توانسته اند، میزان فروش خود را بالا ببرند و سود بسیار خوبی از پخش محصولات خود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000