تاج: به بازگشت کی‌روش فکر می‌کنم

اعتمادآنلاین|

مهدی تاج در تاریخ ۳۰ مرداد ماه در یک برنامه تلویزیونی با دفاع دوباره از قرارداد ویلموتس پرداخت و اعتقاد داشت قرارداد ویلموتس یک قرارداد درست و بسیار خوبی است که هیچ حقوقدانی به ما نگفته است که این قرارداد ایراد دارد. حرف‌های رئیس جدید فدراسیون را در زمانی که کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال بود را می‌خوانید:

ترامپ نگذاشت پول ویلموتس را بدهیم!

به گزارش خبرورزشی، در دوره ترامپ، تحریم‌ها علیه ایران تشدید شد و این را فیفا می‌گوید. فیفا چند نامه به زده است که اعلام کرده است که تحریم‌ها تشدید شده است و ما نمی‌توانیم پول ویلموتس را مثل کی‌روش بدهیم. ما ۴۰ سال هست تحریم هستیم و ۸ سال هم بود و تمام پول را از فیفا پرداخت کردیم.نامه ای از خزنه‌دار فدراسیون داریم که عنوان کرده است که آن زمان تمام پول کی‌روش را هم می‌دادیم و پول مربیان دیگر خارجی را از فیفا پرداخت می‌کردیم.

شستا زیاده خواهی می‌کند

برای فدراسیون فوتبال هم همین اتفاق افتاد، در بند اول نامه شورای عالی امنیت ملی با امضای همه وزیران تصویب شد که این پول را به فدراسیون فوتبال از طریق وزارت کارو رفاه اجتماعی پرداخت شود. وزارت کار هم از شرکت‌های شستا می‌خواهد ۲ میلیون یورو به فدراسیون بدهد. البته این پول را شستا به صورت کامل گرفته است، یک بخش آن را زمان ما و یک بخش دیگر را زمان بهاروند، گرفته است، یعنی ۲ میلیون یورو داده است و ۲ میلیون یورو گرفته است.شستا اما الان مطالبه زیادتری دارد و به همین خاطر ساختمان فدراسیون و پرسپولیس را ضبط کرده‌اند که غیرقانونی است و باید آن پس بدهند.

اگر از عراق گل نمی‌خوردیم هنوز ویلموتس سرمربی ایران بود

کی‌روش را ما آوردیم ولی هیچ وقت کسی نگفت که کی‌روش ۲۲ میلیون دلار برای فوتبال ما درآمد داشت و ایران را دو بار به جام جهانی برد و بهترین نتایج تاریخ را با این مربی در جام جهانی ۲۰۱۸ گرفتیم. اما باید بگویم اگر در بازی با عراق آن گل را در دقیقه ۹۴ نمی‌خوردیم، ویلموتس تا الان سرمربی ما بود. برای اولین بار در این سطح رای دادگاه عالی ورزش شکست و ۱۰ میلیون دلار تبدیل به سه میلیون دلار شد.در این رای آمده است که فدراسیون فوتبال ایران هیچ خطایی نکرده است، حسن نیت داشته و به لحاظ تشدید تحریم‌های ایالت متحده نتوانسته است پول ویلموتس را بدهد.

رئیس شوم به بازگشت کی‌روش فکر می‌کنم

کی‌روش را قبول دارم و با او نتایج خیلی خوبی گرفتیم و بهترین فدراسیون بعد از انقلاب دوره ما بوده است، ۵ تیم ما به جام جهانی صعود کردند، بهترین کمپ را ساختیم، بهترین نتیجه تاریخ را در فوتبال بزرگسالان گرفتیم. کی‌روش مربی موفقی است و اگر انتخاب شوم روی بازگشت او به صورت جدی فکر می‌کنم. فوتسال و فوتبال ساحلی ما دوم و سوم دنیا بودند، اما الان هفدهم و هجدهم دنیا هستند، از من می‌پرسند چرا آمده‌اید، می‌گویم که آمده‌ایم که این شرایط را درست کنیم.پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف شدند و آمده‌ایم که درست کنیم و این دو تیم را دوباره برگردانیم.

پست بعدی

استوری محمدحسین مرادمند دردسرساز می شود؟

چ آگوست 31 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدحسین مرادمند امروز با انتشار یک استوری پایان خدمت سربازی اش را به صورت رسمی اعلام کرد، این در شرایطی است که استقلال در دو بازی برابر ملوان و مس کرمان نام این بازیکن را در لیست قرار داد و برای این بازیکن کارت بازی هم صادر شده بود. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000