امضای تفاهم‌نامه ستاد امر‌به‌معروف، قوه قضاییه و بسیج برای آموزش ظابطان امر‌به‌معروف

اعتمادآنلاین|

این تفاهم نامه در اجرای دستور العمل اجرایی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر همچنین هم افزایی، مشارکت و تعامل نزدیک تر در تحقق اهداف فریضه امر به معروف و نهی از منکر به امضای رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه رسید.

به گزارش ایلنا، برگزاری دوره های آموزشی ویژه ضابطان امر به معروف و نهی از منکر، نیازسنجی و تهیه متون آموزشی مورد نیاز، سطح بندی دوره های آموزشی، شناسایی و سازماندهی آموزشی ضابطان، صدور گواهی های آموزشی، انجام ارزیابی های آموزشی، سازماندهی و اعزام اساتید، صدور کارت ویژه ضابطان امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل بانک اطلاعات، از محورهای این تفاهم نامه سه جانبه است که این مفاد براساس قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در تفاهم نامه بیان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

اجرای کالابرگ منتفی نشده است

ش اکتبر 29 , 2022
اعتمادآنلاین| معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه کالابرگ منتفی نشده درباره شبکه‌های اجتماعی و اینکه سه درصد فروش در این شبکه‌ها صورت می‌گیرد و ۸۰ درصد کسب و کارها از این شبکه‌ها به عنوان مکمل و برای تبلیغ هم استفاده می‌کنند گفت که خسارت کسب و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000