این سارقان خانه‌های شمال تهران را خالی می‌کردند

اعتمادآنلاین|

2 نفر از اعضای باند 4 نفری که به خانه‌های شمال تهران دستبرد می‌زدند، به دام افتادند.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی وقوع سرقت منزل در حوزه کلانتری 137 نصر و سرقت 70 میلیارد اموال باارزش از قبیل طلا و جواهرات، سکه، ارز و چندین قاب ساعت مچی گرانقیمت با دستور قضائی پرونده برای شناسایی متهم یا متهمان به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

تحقیقات اولیه کارآگاهان حکایت از آن داشت سرقت توسط یک باند 4 نفره به وقوع پیوسته است. نحوه ارتکاب جرم حکایت از حرفه‌ای بودن آنها در سرقت داشت. در ادامه 2 نفر از سارقان شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر 2 در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

در ادامه تحقیقات پلیسی متهمان به ارتکاب 3 فقره سرقت منزل با همکاری 2 همدستشان اعتراف و اظهار کردند با نصب پلاک جعلی بر روی خودروشان، در اوایل ساعات تاریکی هوا با پرسه‌زنی در مناطق شمالی تهران خانه‌های خالی را شناسایی می‌کردند.

هر 2 متهم به مرجع قضائی معرفی شدند و دستگیری متهمان متواری و کشف سایر جرایم ارتکابی در دستور کار قرار دارد.

پست بعدی

رهبر انقلاب: مهمترین توفیق این دولت ، زنده کردن امید و اعتماد در مردم است

س آگوست 30 , 2022
رهبر انقلاب خطاب به دولت رییسی گفتند :به نظر من مهمترین توفیق این دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است، مجموع عملکرد دولت چه شخص رئیس‌جمهور محترم، چه مسئولین در بخشهای مختلف به مردم این احساس را داد که دولت وسط میدان است، مشغول کار است، دارد تلاش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000