با ارتحال آیت‌الله ناصری، حزب‌الله یکی از پشتوانه‌های معنوی خود را از دست داد

اعتمادآنلاین|

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با صدور پیامی، ارتحال آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت.

به گزارش فارس، در این پیام آمده است: با حزن و اندوه فراوان خبر درگذشت عالم ربانی آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری(رحمه الله) را دریافت کردیم. حوزه‌های علمیه با ارتحال ایشان، علاوه بر محروم ماندن از کلاس‌های درس و موعظه که نور هدایت و استقامت را در دل‌های مریدان و محبان خود روشن می‌کرد، یکی از بزرگان، مربیان و علمای صاحب اخلاق و سبک خود را از دست داد. همه جهان اسلام به ویژه اهالی شریف اصفهان و حوزه مبارک این شهر از برکات وجودی آیت الله ناصری بهره بردند.

در ادامه آورده شده است: با ارتحال آیت الله ناصری، حزب الله یکی از پشتوانه‌های معنوی و محبان مقاومت در لبنان را از دست داد. ایشان همیشه حزب الله را با محبت، دعاها و توجهات ویژه خود به ویژه در جریان جنگ ۳۳ روزه تموز ۲۰۰۶ و همه سالیان گذشته مورد لطف قرار دادند و هیچگاه آرامش بخشیدن و ایجاد حس اطمینان در مسیر مقاومت را از ما دریغ نکردند.

در بخش دیگری از این پیام بیان شده است: حزب الله لبنان این ضایعه دردناک را به محضر مبارک امام زمان (عج)، حضرت آیت الله خامنه‌ای(دام ظله)، همه مراجع عظام و علمای بزرگوار و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم و بخصوص برادر گرامی، جناب حجت الاسلام شیخ جعفر ناصری(حفظه الله) و همه شاگردان و دوستدارانش و به کل مردم ایران و به ویژه مردم اصفهان، تسلیت عرض می‌کند.

در پایان آمده است: از خداوند متعال مسألت داریم که ایشان را در زمره صالحان و اولیا پذیرفته و در جوار رسول خدا و خاندان پاکش (علیهم السلام) جای دهد.

پست بعدی

۳ مورد مشکوک به تب کریمه کنگو در بهبهان تحت مراقبت‌اند

ی آگوست 28 , 2022
اعتمادآنلاین| دکتر رمضان احدی با اشاره به اقدامات انجام شده در مقابله با تب کریمه کنگو گفت: از زمان دریافت نتیجه قطعی فرد مبتلا شده در بهبهان، جلسات قرارگاه تب خونریزی دهنده کریمه کنگو با حضور مسئولین دانشکده علوم پزشکی بهبهان، بیمارستان‌ها، فرمانداری، نماینده دادستان، اداره دامپزشکی و جهاد کشاورزی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000