رئیس زندان‌های دولت اشرف غنی به کابل بازگشت

اعتمادآنلاین|

طالبان از بازگشت احمد راشد طوطاخیل، رئیس عمومی زندان‌های دولت اشرف غنی به کابل خبر دادند.

به گزارش فارس، براساس گزارش کمیسیون ارتباط با شخصیت‌های افغان، احمد راشد طوطاخیل از ترکیه به افغانستان بازگشته است.

طالبان اعلام کرده است که تاکنون چهره‌های مهمی از جمله چندین وزیر دولت گذشته، رئیس برشنا، چهره‌های جنجالی مانند نظام الدین قیصاری و شاه حسین مرتضوی به افغانستان بازگشته‌اند.

در پی تسلط طالبان بر افغانستان برخی از سیاسیون و تجار این کشور به خارج از کشور سفر کردند، این در حالی است که بسیاری از مقامات ارشد طالبان اعلام کردند که این گروه خواستار بازگشت نخبگان و رهبران سیاسی دولت گذشته به افغانستان بوده و امنیت و عزت آنها تامین خواهد شد.

طالبان برای بازگشت شخصیت‌های افغانستان کمیسیون تماس ایجاد کرده است.

این در حالی است که طی هفته‌های گذشته برخی از مقامات سابق دولت افغانستان با تلاش طالبان به کشور بازگشته و اعلام کردند که برای اینده کشور خود تلاش خواهند کرد.

پست بعدی

با انتظارات کم به وین می‌رویم

چ آگوست 3 , 2022
اعتمادآنلاین| وبگاه خبری «آکسیوس» به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد ایالات متحده و ایران مذاکرات غیرمستقیم در مورد احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ را پنجشنبه (چهارم اوت) در وین از سر خواهند گرفت. ​به گزارش فارس، به ادعای این گزارش، مقامات آمریکایی نگران هستند که توافق هسته‌ای در آستانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000