صداوسیما از حیث مخاطب و اقتصاد، ورشکسته است

اعتمادآنلاین|

فیض‌الله عرب‌سرخی، فعال سیاسی اصلاح طلب نه تنها نمره قبولی به عملکرد صداوسیما نمی دهد بلکه تاکید دارد این سازمان هم از نظر اقتصادی و هم از نظر جذی مخاطب ورشکسته شده است.

به گزارش آرمان امروز، او می‌گوید: صداوسیما همانند نظام سیاسی ما از چهره‌هایی که کسب محبوبیت می‌کنند هراسان است که شما این را در جامعه سیاسی هم به روشنی می‌بینید. برخی از چهره‌ها هیچ عیب و مشکلی در رفتار، سکنات و شخصیت‌شان نیست و تنها مشکل‌شان این است که مورد علاقه مردم هستند ، بنابراین باید تخریب شوند و نباید از نظام سیاسی، آدم‌های دیگری سر برآورند.

عرب سرخی اضافه می کند: عین همین نگاه در رفتار رسانه ملی هم هست و می‌بینید از مجری‌های متخصص گرفته تا برنامه‌هایی که اندیشه محور هستند یا به دلایلی دارای جذابیت هستند و همین که به این سمت می‌روند تا چهره محوری این برنامه‌ها یک جایگاه مستقلی در افکار عمومی برای خودشان پیدا کنند، آن برنامه تعطیل می شود. بنابراین ما گرفتار چنین اندیشه‌ای و آثار و تبعات آن هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

برپایی سمینار «شعر و ادب فارسی در جهان ایران‌شناسی»

ی سپتامبر 18 , 2022
سمینار «شعر و ادب فارسی در جهان ایران‌شناسی» برگزار می‌شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000