خرید دستکش جراحی بدون پودر شفاف

معمولا این محصولات را از پلیمرهای مختلفی با دستگاه ساخت دستکش می سازند که بسته به این که این دستکشهای جراحی از چه نوع است، قیمت خرید عمده آنها متفاوت می باشد.

این محصولات پزشکی از مواد طبیعی و مصنوعی در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام متناسب کار خاصی می باشد.

دستکشهای نایلونی، وینیل، لاتکس، نیتریل و جراحی انواع مختلف دستکشهایی هستند که طبق استاندارد جهانی تولید می شوند.

در صنایع غذایی و بهداشتی بیشتر از نوع نایلونی، دستکش لاتکس و وینیل استفاده می شود و دراقدامات پزشکی از دستکشهای جراحی و نیتریل استفاده می کنند که خود، شامل انواع مختلفی می باشد:

لاتکس: یکی از دستکشهای پر کاربرد در مشاغل پزشکی است که از پلیمر لاتکس به صورت طبیعی تولید می شود که مزیت هایی چون، عملکردی شبیه پوست دست، عدم ایجاد حساسیت، استفاده آسان، قیمت ارزان، مناسب برای استفاده در محیط عفونی به مدت طولانی، را دارا می باشد از این رو خرید دستکش جراحی بسیار افزایش داشته است.

نیتریل: این دستکش را برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند تولید کرده اند که در برابر پارگی و سوراخ شدن بسیار مقاوم می باشند که چندین ویژگی نظیر، مناسب برای استفاده در محیطهای عفونی، عاری از لاتکس، فرم مناسب برای دست، قابل استفاده در زمانهای طولانی، عدم ایجاد حساسیت، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، ماندگاری زیاد دارند که در رنگهای مختلف تولید می شوند که در صورت پارگی یا خراش در روی آن به خوبی قابل مشاهده می باشد.

ونیل: این جنس دستکش نسبت به سایر دستکشها ضعیف تر می باشد که ویژگی هایی نظیر، عاری بودن از لاتکس، گشاد و شل، استفاده آسان، مناسب محیطهای کم ریسک و مناسب کار با موادهای بی خطر می باشد.

دستکش جراحی بدون پودر

برای خرید دستکش های جراحی و معاینه دکتر گلاو متوانید به صورت انلاین از شرکت آداس دنتیست خرید کنید و یکی از نکان بسیار مهم در قسمت دستکش های جراحی توجه به تاریخ مصرف آن می باشد که خیلی از شرکت ها و خریداران به آن توجه نمی کنند در دستکش جراحی دکتر گلاو هم باد توجه داشته باشید که دستکش لاتکس که دارای پودر می باشند را برای مشتری توضیح داد که دچار ضرر و زیان نگردد چون پودری آنها باعث می گردد دست دچار ناراحتی و ضخم وخارش گردد.

همین خصوصیات که می بینید که در هنگام خرید دستکش های پودر دار از اهمیت خاصی برخوردار می باشد همین پودر باعث میگردد که هنگام استفاده از دستکش های پودر دار دست به راحتی وارد دستکش گردد چون پودر روان کننده بود و همچنین در هنگام استفاده طولانی مدت ازدستکش که دست عرق میکند ازلیس خوردن دست درهنگام استفده جلوگیری میکند دستکش های جراحی دکتر گلاو در هنگام بسته بندی استریل شده در بسته های دو عددی بسته بندی میگردند تازدر هنگام استفاده از آنها دست باعث انتقال بیماری یا عفونت نگردند.

دلیل فرق کردن سایزها در دستکش جراحی بدون پودر وجود پزشکان خانم و آقا می باشده که سایز دست هر کدام با دیگری فرق داشته و همچنین در سایز خود آقایان بسته به اندازه سایز کف دست و انگشتان دست ها آنها سیاز بندی شده است.

در هنگان خرید دستکش های جراحی باید به اندازه آنها توجه خواصی کرد در صورت بزرگ یا کوچک بودن پزشک نمی تواند از ان استفاده کند و باعث ناراحتی میگردد یا فشار زیاد به دست یا دستکش در دست خوب چفت و بست نمی گردد.

دستکش جراحی شفاف

استفاده از وسایلی مثل دستکش شفاف، لباس و ماسک هنگام جراحی برای پزشک و تیم اتاق عمل ضروری می باشد ایجاد یک محیط استریل در اتاق عمل جهت حفظ سلامتی بیمار بسیار مهم می باشد، دستکش جراحی سایز 8 موجب جلوگیری از انتقال میکروب و آلودگی به بدن بیمار می شود، هم چنین از انتقال بیماری از مریض به پزشک و بالعکس جلوگیری می شود لاتکس یکی از جنسهای خوب و مطرح در حوزه دستکش جراحی می باشد و در حوزه فعالیت پزشکی نیز کاربردهای بسیاری دارد.

از ویژگی های خوب این محصول می توان به عدم حساسیت به پوست دست و بدن مریض، استفاده راحت، مناسب برای محیطهای آلوده، قیمت خوب و غیره اشاره کرد.

نیتریل نوعی دیگر از دستکش جراحی شفاف می باشد و برای کسانی که به لاتکس حساسیت دارند گزینه مناسبی است، این نوع محصول باید تاییدیه سازمان غذا و دارو را داشته باشد، یکی از مهم ترین ویژگی نیتریل مقاومت و استحکام بالای آن در برابر پارگی می باشد.

از دیگر ویژگیهای این دستکش می توان به رنگ آن اشاره کرد، تولید این محصول صرفا در رنگهای آبی، سبز و سایر رنگهای تیره انجام می شود زیرا در صورت پارگی و آسیب دیدن آن با چشم قابل تشخیص باشد.

پست بعدی

دولت مثل کیهان بود مذاکرات را برای همیشه تعطیل میکرد، نه دو ماه!

ی آگوست 28 , 2022
اعتمادآنلاین| عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: کیهان خواهان تعویق دو ماهه توافق برجام شده و نوشته: این دولت نشان داده بدون برجام و اف ای تی اف می شود کارهای بزرگ کرد . اگر دولت مثل کیهان اعتقاد داشت که بدون برجام کارهای بزرگی کرده مذاکرات را برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000