بیانیه شورای حکام اهداف سیاسی دارد

اعتمادآنلاین|

محسن نذیری اصل نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: تلاش آمریکا و اروپا برای همراهی کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین درباره موضوع ایران در نشست شورای حکام نتیجه بخش نبود.

به گزارش­ ایسنا، به نقل از صدا و سیما، صحبت های نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی را می خوانید:

*همراهی نکردن این کشورها ناشی از آن است که همه متوجه شدند این بیانیه تنها اهداف سیاسی دارد و در زمانی که قرار است مذاکرات احیا شود و باید همه کمک و تشویق کنند همه طرف‌ها را که به تعهدات خود برگردند؛ ارائه این بیانیه غیرسازنده بوده و کمکی به موضوع برجام نمی‌کند.

*در این جلسه هم تعدادی محدودی از کشورها که عموما از اتحادیه اروپا بودند و برخی از کشورهای دیگر که بالغ بر پنجاه واندی کشور بودند به آن پیوستند و این از نظر ما؛ سیگنال خوبی از طرف اتحادیه اروپا برای زنده نگه داشتن یا پیگیری موضوع برجام نیست.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

رامبد جوان به تلویزیون باز می‌گردد؟

پ سپتامبر 15 , 2022
تسنیم نوشت: مدیر شبکه نسیم در پاسخ به سؤالی درباره ادامه ساختِ «خندوانه» در تلویزیون تأکید کرد که در سالِ جدید، «خندوانه» جدید برای پخش آماده می‌شود. برای جایگاه مجری آن نیز اتفاقی نیفتاده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000