آخرین شرایط جاده‌های استان گیلان

اعتمادآنلاین |

با توجه به بارش برف و سرمای هوا در جاده‌ها پلیس راهور از آمادگی نیروهای امدادی و راهداری در جاده‌های گیلان خبر داد.

به گزارش فارس، غلامعلی نیک‌فهم امروز در جمع خبرنگاران در توضیح شرایط جاده‌های استان گیلان صحبتهایی داشت که می خوانید:

*اکیپ‌های راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی و برف‌خیز استان گیلان حضور دارند.

*با پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش برف و باران به ویژه در محورهای کوهستانی استان گیلان، اکیپ‌های راهداری با تمامی امکانات در تمامی محورهای گیلان مستقر شدند.

*از نخستین ساعات امروز بارش برف در محور‌های اسلام به خلخال، پونل به خلخال، سیاهکل به دیلمان و ویه به کلیشم رودبار آغاز شده، اما برغم بارش برف همه محور‌های استان باز است و ترافیک در آن جریان دارد.

*تیم‌های راهداری با تمامی تجهیزات شامل ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در محورهای گیلان برف‌خیز گیلان حضور داشته و به رانندگان و خودروها در صورت بروز مشکل امدادرسانی می‌کنند.

*از رانندگان و مسافرانی که قصد دارند در محور‌های برفگیر گیلان تردد کنند درخواست دارم حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

روایت خبرگزاری اصولگرا از «فشار هوشمند بایدن» / «گره مذاکرات هسته‌ای اینجاست ...»

ش دسامبر 24 , 2022
تسنیم نوشت: بایدن در آن یادداشت این را مشخص کرد که بازگشت به توافق هسته‌ای به هیچ عنوان هدف اصلی و نهایی آمریکا نیست و او [همانند دوران اوباما] اجرایی شدن برجام را نقطه آغازی برای «طولانی‌تر کردن و قوی‌تر کردن برجام» برای آمریکا می‌بیند. هم بر مبنای انتقادات مخالفان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000