نامه ۱۵ نهاد آمریکایی به بایدن در حمایت از احیای برجام

اعتمادآنلاین|

۱۵ نهاد و سازمان آمریکایی طی نامه‌ای به «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور خواستار احیای برجام و استفاده از فرصت تاریخی جاری برای این امر شده‌اند.

به گزارش ایلنا، موسسه «جی استریت»، موسسه «کوئینسی»، مرکز «ترومن» و سازمان «پیروزی بدون جنگ» از جمله این نهادها و سازمان‌ها هستند.

در این نامه، از بازگشت به توافق هسته‌ای به عنوان یک پیروزی بزرگ برای آمریکا و متحدانش یاد شده و اعلام شده است که احیای برجام باعث افزایش امنیت جهانی شده و از بحران هسته‌ای جلوگیری خواهد کرد.

سازمان «پیروزی بدون جنگ» با انتقاد از رویکرد دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا مبنی بر خروج از برجام، آن را «استراتژی شکست‌خورده» خواند و اعلام کرد که تحریم‌ها توسط ترامپ باعث ایجاد مشکلا برای مردم ایران شد.

پست بعدی

خشم و ناراحتی ناگلزمن بعد از تساوی برابر گلادباخ

ی آگوست 28 , 2022
اعتمادآنلاین| سرمربی بایرن مونیخ از اینکه تیمش نتوانست در دیدار برابر گلادباخ به پیروزی دست پیدا کند، ناراحت و عصبانی است. او به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت. به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ بعد از سه پیروزی پیاپی در رقابت های بوندسلیگا امتیاز از دست داد. بایرن صدرنشین در هفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000