این آقا با پول بیت‌المال بچه‌هایش را فرستاد ال‌کلاسیکو ببینند

اعتمادآنلاین|

یکی از مدیران ارشد ورزش ایران در گذشته که نخواست نامی از او برده شود در خلال یک گفت‌وگوی دوستانه با خبرنگار اعتمادآنلاین در مورد نامزدهای فعلی انتخابات فدراسیون فوتبال به یک اقدام عجیب از سوی یکی از این سه شخصی که برای ریاست تایید صلاحیت شده‌اند اشاره کرد و گفت، بعضی وقت‌ها از خودم سوال می‌پرسم این نهادهایی که وظیفه تایید صلاحیت‌ها را بر عهده دارند دقیقاً چه چیزهایی را ملاک قرار می‌دهند؟

این مقام مسئول گفت، یکی از سه نامزد فعلی انتخابات که در گذشته سمت‌های مهمی در ارکان فدراسیون و سازمان لیگ بر عهده داشته یک بار در دوران مدیریت با پول فدراسیون فرزندانش را به صورت مخفی برای تماشای ال‌کلاسیکو راهی اسپانیا کرده بود. مساله‌ای که هیچ‌گاه رسانه‌ای نشد. او ادامه داد: در همان زمان متوجه اقدام این شخص شدم و با اینکه دیگر مسئولیتی نداشتم در این زمینه از او توضیح خواستم و تنها توضیحی که شنیدم این بود که بالاخره فرزندانم علاقه دارند و گفتم یک بار آنها را بفرستم!

این مدیر ارشد در پاسخ به آن شخص گفته، من سال‌ها در بالاترین سمت‌های ورزشی در این کشور حضور داشتم اما فرزندانم حتی نفهمیدند دفتر من در کدام خیابان تهران است، آن وقت تو فرزندانت را با پول بیت‌المال می‌فرستی ال‌کلاسیکو تماشا کنند و دلیلت می‌شود اینکه بچه‌اند و علاقه دارند؟

مقام مسئول که با خبرنگار اعتمادآنلاین گفت‌وگو می‌کرد توضیح داد با وجود اینکه در آن زمان سمتی نداشته مساله را به مقامات ذی‌صلاح گزارش داده ولی ترتیب اثری داده نشد و حالا هم گویا کسی علاقه‌ای نداشته این تخلف واضح را مد نظر قرار دهد و این شخص به راحتی تایید صلاحیت شده است.

همین نامزدی که فرزندانش را با پول مردم به اسپانیا فرستاده تا بازی رئال مادرید و بارسلونا را در ورزشگاه نگاه کنند قرار است روز سه‌شنبه، 8 شهریور، در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برای تصاحب صندلی ریاست با رقبا بجنگد. نامزدی که البته در چند روز گذشته کمتر در مورد او حرف زده شده است و خودش هم تلاش کرده بیشتر با سکوت کارش را پیش ببرد تا حاشیه‌ای اطراف اسمش رواج نیابد. حال باید دید اگر این فرد دوباره سمتی به دست بیاورد، این بار فرزندانش یا حتی نوه‌هایش را برای تماشای کدام مسابقات معتبر اروپایی راهی خواهد کرد. بالاخره اینها بچه‌ هستند و علاقه دارند مسابقات مهم اروپایی را از نزدیک تماشا کنند!

پست بعدی

نقص فنی عامل آتش گرفتن اتوبوس شیراز - ابرکوه

ش آگوست 27 , 2022
شیراز – رئیس پلیس راه سعادت شهر استان فارس گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری به علت نقص فنی در محور شیراز – ابرکوه دچار حریق شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000