کیک بستنی نعنایی کافی شاپی کاله

ترکیبات مختلف باعث می شوند تا کیک کلوچه بستنی نعنایی برای شما مفید باشد به این خاطر که خود نعنا بر طرف کننده ی نفخ معده است و کسانی که می خواهند پس از خوردن کیک معده درد نشوند این نمونه کاملا برای آنها مناسب می باشد.

اشکال مختلفی برای درست کردن کیک بستنی پیشنهاد می شوند ولی بیشتر آنها به صورت لایه ای هستند که هم روش درست کردن آن راحت تر است و هم برای خوردن آن مساوات بین کیک و بستنی رعایت می شود بدین صورت که وقتی شما کیک را به صورت تخته ای آماده می کنید و برش می زنید زمان آن فرا می رسد که بستنی را بین لایه های آن قرار بدهید و هر موقع که خواستید میل کنید ترکیب به اندازه ی از کیک و بستنی برای شما آماده می شود.

آشپزی پر است از دستور مختلف برای کیک بستنی نعنایی که هر کدام از آنها به گونه ای آماده می شود که شما می خواهید.

نعنا به عنوان یک گیاه دارویی این خاصیت را دارد که به صورت خوراکی مصرف شود و در غذاهای مختلف به شیوه های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کیک غذایی است که به دلیل مواد پر انرژی که در آن وجود دارد کالری زیادی را در خود دارد و برای اینکه خطری در حین خوردت ان برای شما ایجاد نشود بهتر است تا به ترکیبات آن مقداری نعنا اضافه کنید.

کیک بستنی کاله

همانطور که در ادامه مطلب درباره این دسر بسیار خوشمزه صحبت کردیم به جرات می توان گفت هیچ کیکی به اندازه کیک بستنی کاله در روزهای بسیار گرم تابستان نمی تواند طعم دلنشینی به شما بدهد از این رو این دسر یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین نوع دسرهای تابستانه می باشد.

در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تهیه و به فروش می رسد و دارای انواع طعمهای بسیار مختلفی نیز می باشد که شما به راحتی می توانید انواع کیکی بستنی را با توجه به نوع و سلیقه خود تهیه و نوش جان نمایید.

همانطور که می دانید کیک بستنی کاله این نوع از کیک بسیار مورد توجه و علاقه کودکان و بزرگسالان می باشد چراکه با ترکیب دو نوع از خوشمزه ترین طعمهای بستنی و کیک کاکائویی توانسته طعم بسیار خوشمزه و دلنشینی را برای شما به ارمغان بی آورد.

بهتر است بدانید که خواص شکلاتهای تلخ بسیار بالا بوده و دارای طیف بسیار وسیعی از آهن و فیبر و پتاسیم می باشد و به راحتی می تواند برای کسانی که از مشکل فشار خون رنج می برند نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

بستنی شکلاتی کافی شاپی

اگر مایل هستید که دستور تهیه یک بستنی شکلاتی خوشمزه کافی شاپی را آموزش ببینید ادامه مطالب را با ما همراه باشید.

در مرحله اول مقدار چهار قاشق غذاخوری پودر کاکائویی را دو تا سه بار الک می کنیم و در قابلمه می ریزیم و بعد از اینکه پودر کاکائو به اندازه کافی نرم و لطیف شد 3 لیوان شیر و یک سوم لیوان  شکر را به آن اضافه می کنیم و حال بر روی حرارت قرار می دهیم و به آرامی با همزن دستی هم میزنیم تا مواد ما یک دست شود و آثاری از گوله شدن در مواد نباشد.

زمانی که مواد ما که در قابلمه ریختیم و روی شعله گذاشته ایم به جوش آمد یک لیوان شیر خشک در آن ریخته و به یک همزن دستی خوب همزده تا مواد ما یکدست شود و زمانی که همه ی اینا جوش خود وقت اضافه نمودن وانیل و نشاسته ای که از قبل با مقداری شیر مخلوط شده است را اضافه می کنیم.

جالب است بدانید که کیک بستنی کافی شاپی باید صبر کنیم تا مواد ما مشابه فرنی شود تا بتوان م و یک مقدار روانتر حتی بعد از آن شعله را خاموش کرده و مواد را کنار می گذاریم و هر چند دقیقه بهم می زنیم تا روی آن نبنده و زمانی که مواد را آماده کردیم و بعد احساس نمودیم که گوله شده بعد از آماده شدن مایه آن را از ی صافب رد می کنیم تا مایه ما صاف و یکدست شود.

می توانید بستنی خود را درون یک قالب بریزید یا اینکه در ظرفی قرار داده و در فریزر بگذارید و به مدت 7 الی 8 ساعت صبر کرده تا بستنی خودش رو بگیرد و اگر قصد دارید که بستنی خود را درون قالب قرار دهید قبلش یک چوب بستنی گذاشته و بعد مواد را روی آن بریزید تا ببندد.

پست بعدی

آنگلا مرکل برنده جایزه صلح یونسکو شد

پ آگوست 25 , 2022
اعتمادآنلاین| جایزه سال ۲۰۲۲ صلح یونسکو موسوم به «فلیکس هوفویت بوینی» به آنگلا مرکل، صدراعظم پیشین آلمان تعلق گرفت. هیئت ژوری مرکل را به خاطر استقبال و حمایت از پناهجویان در سال ۲۰۱۵ شایسته این جایزه دانسته است. به گزارش ایسنا، به نقل از دویچه وله، دنیس ماکوگ، رئیس هیئت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000