قیمت آرد ذرت بدون گلوتن ساده شیراز

بسیاری از شما عزیزان بسته های آرد ذرت و  ذرت منجمد را در فروشگاه ها دیده اید اما با آن و موارد استفاده آن آشنایی ندارید به همین دلیل میخواهیم در این مقاله با این مباحث آشنا شویم آرد ذرت ساده ارگانیک خوب را بشناسیم و آن را بررسی کنیم.

آرد ذرت را از آسیاب کردن دانه های کامل ذرت خشک شده تولید می کنند که حاوی پوست، جوانه و آندوسپرم ذرت است؛ این آرد معمولا زرد رنگ است اما بسته به نوع ذرتی که استفاده می شود ممکن است سفید، کرمی یا آبی نیز باشد، بافت آن ریز و صاف است و شباهت بسیاری به آرد گندم دارد.

اما باید بدانید که موارد استفاده از آرد ذرت و آرد گندم فقط به چند موردی که در بالا بیان شد خلاصه نمی شود و هزاران سال پیش مصریان برای تولید لوازم آرایشی و چسب از آن استفاده می کردند و این روزها نیز  آرد ذرت ساده در صنعت آرایشی و بهداشتی کاربردهایی دارد اما جدا از آن در صنعت شیرینی پزی نیز کاربردهای بسیار زیادی دارد و می توان گفت در این صنعت بسیار استفاده می شود.

برای عزیزانی که می خواهند در خانه از آن استفاده کنند نیز باید بگوییم که به دلیل خاصیت غلیظ کنندگی که دارد می توان به وسیله آن سسها و انواع غذاهای آب دار را غلیظ کرد و به آنها لعاب داد.

آرد ذرت بدون گلوتن

آرد از انواع خوراکیهایی است که به صورت روزانه از انواع آن در خانه، نانواییها، قنادیها و غیره استفاده می کنیم و آرد ذرت سفید بدون گلوتن تراریخته نمونه ای از این محصول با مصرف بسیار زیاد می باشد معمولا با ساییدن و پودر کردن دانه های خوراکی می توان آرد را به دست آورد.

آرد از آسیاب کردن گندم ، جو، ذرت منجمد و انواع حبوبات یا دانه های آجیلی قابل استحصال می باشد و در هر مورد خاص می توان از نمونه ای از آرد استفاده نمود آرد ذرت از آسیاب کردن دانه های ذرت تولید می شود و در بازار می توان آرد ذرت را به صورت سفید یا زرد در بازار مشاهده نمود که این دو نوع نیز دارای مصرفهایی متفاوت می باشند.

بسیاری از افراد به دلیل حساسیت به گلوتن از قیمت آرد ذرت بدون گلوتن استفاده می کنند که این نوع آرد معمولا به رنگ زرد در بازار یافت می شود.

در مقابل آرد ذرت سفید آرد ذرت بدون گلوتن یا آرد ذرت ارگانیک و کاملا طبیعی را داریم.

با فرا رسیدن فصل جمع آوری ذرت از مزارع بخشی از دانه‌ های ذرت را خشک و برای تبدیل به آرد استفاده می کنند.

دانه های خشک ذرت منجمد کیلویی به همان صورت و بدون این که با مواد دیگر یا افزودنیهای دیگری ترکیب شود وارد دستگاه آسیاب شده و به آرد تبدیل می شود.

این محصول کاملا طبیعی و از رنگ زرد برخوردار است و اصطلاحا به این نوع آرد، آرد ذرت بدون گلوتن گفته می شود، که افرادی که به گلوتن حساسیت دارند می توانند از این نوع آرد ذرت استفاده نمایند.

آرد ذرت شیراز

یکی از مهمترین گروه های مواد غذایی را غلات تشکیل می دهند که آرد ذرت هم در همین دسته قرار گرفته و با توجه به کارخانه های متعددی که در شهرهای شیراز، تبریز و مشهد مشغول به فعالیت هستند به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد.

جالب است بدانید آرد گندم و ذرت فقط مصرف خوراکی نداشته و در صنایع دیگری مانند شوینده های مربوط به نظافت منزل و یا حتی تولید لوازم آرایشی هم کاربرد دارد به این ترتیب این نوع آرد موارد استفاده گسترده ای پیدا کرده و در صنایع گوناگون یا به عنوان مکمل و یا ماده اولیه مصرف می شود.

یکی دیگر از فرآورده های جانبی این نوع غلات که اغلب با آرد ذرت اشتباه گرفته می شود نشاسته ذرت است که تهیه هر کدام از این دو محصول آرد ذرت شیراز  در شهر شیراز و با مراجعه به مراکز اصلی عرضه انواع محصولات خوراکی به سهولت فراهم شده است.

معمولا در شیرینی و کیک پزی از مقداری پودر نشاسته ذرت استفاده می کنند تا به آن لطافت بیشتری بخشیده شود و نکته مثبت اینجاست که در تمامی دستورهای پخت می توان آرد ذرت را جایگزین آرد سفید معمولی کرد که به عقیده بسیاری طعم و بافت بهتری به کیک می بخشد.

ذرت به طور ذاتی یک منبع غنی از انواع ویتامینها و مواد معدنی محسوب می شود که پس از فرآیند خشک و آسیاب کردن هم تمامی این ارزشهای غذایی به طور کامل حفظ شده و به آرد ذرت منتقل خواهد شد.

پست بعدی

فرانسه بزرگ‌ترین ضربه در آفریقا را اخیراً در «مالی» خورد

چ آگوست 24 , 2022
اعتمادآنلاین| آخرین گروه از سربازان اشغالگر فرانسوی روز دوشنبه ۱۵ آگوست جاری خاک جمهوری مالی را ترک و کنترل پایگاه نظامی «گائو» را به نیروهای‌ محلی واگذار کردند تا ارتش فرانسه پس از حضوری نُه ساله به عملیات موسوم به «برخان» (Barkhane) در این کشور آفریقایی خاتمه دهد. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000