فقط به برجام پایبندیم نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر

اعتمادآنلاین|

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲ شهریور) هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا کلیه فعالیت‌های خود را برابر موازین آژانس انرژی اتمی قرار داده و تماما تحت نظارت آژانس بوده و هست.

به گزارش فارس، وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به پادمان متعهد است و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی‌تواند ادعا کند که در این زمینه عدم انطباق وجود دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که خود یک رژیم تروریستی و کاربر سلاح های اتمی است، نمی تواند چنین اتهاماتی را به جمهوری اسلامی ایران وارد کند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران، نظارت را در چارچوب قرارداد برجام و محدودیت هایی که در قرارداد ۲۰۱۵ برجام پذیرفته، ادامه خواهد داد و حتی به یک کلمه بیشتر یا کمتر از آن پایبند نخواهد بود.

در حال تکمیل است ….

پست بعدی

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح : جنگ امروز ، بدون خون و خونریزی حجاب را از سر زنان و دختران جامعه ما برمی‌دارد

چ آگوست 24 , 2022
فارس نوشت: سردار شکارچیبا بیان اینکه جنگی که امروز دشمنان پیش‌رو گرفته‌اند جنگ ناجوانمردانه‌ای بوده و بزرگترین تهدید برای دین اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: جنگ امروز که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ نرم و جنگ ترکیبی است، اعتقادات و باورهای دینی مردم و جوانان را نشانه گرفته است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000