انتقاد پورمحمدی از درگیری و کشمکش ها در جامعه

اعتمادآنلاین|

مصطفی پورمحمدی عصر امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید لاجوردی با بیان اینکه شهید لاجوردی یک مجاهد تمام بود ،اظهار کرد: زندگی جهادی و مبارزاتی او بسیار روشن و برجسته است‌. در مسیری که قدم گذاشت به تمام معنا مقاوم بود. خیلی ها مبارز هستند اما تداوم، صلابت و پیگیری مبارزه خیلی مهم است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: او سه بار به زندان رفت و هرگاه آزاد شد، فعالیت بیشتر و گسترده تری را دنبال کرد و دوباره به زندان رفت. او با اینکه پا به سن گذاشته بود، در فعالیت های جهادی و عملیاتی شرکت می کرد که به افراد جوان نیاز داشت. وقتی در زندان مشهد، رییس زندان به قرآن بی احترامی می کند، رییس زندان را کتک می زند و به سایر زندانیان می گوید اینجا جای کوتاه آمدن نیست.

پست بعدی

خاتون بم از جام باشگاه‌های آسیا حذف شد

س آگوست 23 , 2022
اعتمادآنلاین| خاتون بم ایران در دیدار برگشت مقابل تیم سوگدونیا ازبکستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و بدین‌ترتیب از جدول مسابقات کنار رفت. به گزارش ورزش سه، خاتون که امسال به‌ عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشت در دیدار برگشت مقابل نماینده کشور ازبکستان شکست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000