خاتون بم از جام باشگاه‌های آسیا حذف شد

اعتمادآنلاین|

خاتون بم ایران در دیدار برگشت مقابل تیم سوگدونیا ازبکستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و بدین‌ترتیب از جدول مسابقات کنار رفت.

به گزارش ورزش سه، خاتون که امسال به‌ عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشت در دیدار برگشت مقابل نماینده کشور ازبکستان شکست خورد و از گردونه مسابقات حذف شد.

شاگردان مرضیه جعفری در نخستین دیدار خود با این تیم که ۲۹ مرداد برگزار شد؛ توانستند با تک گل زهرا قنبری در دقیقه ۵۵ بازی را به تساوی بکشانند.

اما خاتون بم امروز در دیدار برگشت مقابل تیم سوگدونیا ازبکستان موفق نبود، بمی‌ها نتوانستند تک گلی را که در دقیقه ۳۱ دریافت کردند جبران کنند و در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

بدین‌ترتیب خاتون بم با کسب یک تساوی و یک شکست (مجموع ۲-۱) از سومین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های آسیا حذف شد و تیم سوگدونیا ازبکستان به عنوان نماینده غرب آسیا به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

پست بعدی

رقبای عرب ایران به دنبال احیای روابط با تهران هستند

س آگوست 23 , 2022
اعتمادآنلاین| شبکه سی ان ان در گزارشی نوشت: اتفاقات زیادی از زمانی که کشورهای عربی حوزه خلیج در ژانویه 2016 – در پی حمله به سفارت عربستان در تهران – روابط خود با ایران را کاهش دادند، رخ داده است. به گزارش ایسنا، سی ان ان افزود: توافق هسته‌ای ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000