مصدومیت بد موقع آزمون و نگرانی ها در آستانه جام جهانی

اعتمادآنلاین|

شب گذشته دو تیم پورتو پرتغال و بایرلورکوزن در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از گروه دوم به مصاف هم رفتند، دیداری که به دلیل تقابل دو مهاجم ملی پوش کشورمان برای تماشاگران و فوتبال دوستان ایرانی جذاب بود.

به گزارش ایرنا، اما نکته قابل توجه در این بازی مصدومیت سردار آزمون بود. مهاجم ملی پوش لورکوزن با وجود آنکه در تصاویر تلویزیونی برای گرم‌کردن دیده شد اما هنگامی که در دقیقه 55 قصد ورود به زمین را داشت به دلیل احساس درد وارد زمین نشد.

امروز خبر رسید وی در زمان گرم‌کردن خود برای حضور در زمین بازی دچار مصدومیت شده و امروز وضعیت و شدت مصدومیت او مشخص خواهد شد.

احساس درد در ناحیه کشاله پا باعث شد آزمون بازی مهم با پورتو را از دست بدهد. آنچه در این مقطع زمانی و در فاصله اندک تا آغاز جام جهانی 2022 اهمیت دارد و باعث نگرانی کادر فنی تیم ملی شده، شدت مصدومیت سردار آزمون و طول درمان او خواهد بود.

با این شرایط باید دید آیا سردار به جام جهانی خواهد رسید یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | ماجرای شکایت یکی از اغتشاشگران برای سرقت گوشی و تشکر از پلیس

پ اکتبر 6 , 2022
ماجرای شکایت یکی از اغتشاشگران برای سرقت گوشی خود و تشکر وی از پلیس بعد از پیدا شدن گوشی از زبان فرمانده نیروی انتظامی را در این ویدیو ببینید. منبع: دانشجو

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000