کناره‌گیری مشاور ارشد جو بایدن در امور پزشکی

اعتمادآنلاین|

دکتر آنتونی فائوچی مشاور ارشد پزشکی جو بایدن روز دوشنبه گفت که قصد دارد ماه دسامبر از سمت خود به عنوان مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا (NIAID) استعفا دهد.

به گزارش ایرنا، به نقل از رویترز، فائوچی ۸۱ ساله افزود، از سمت رئیس آزمایشگاه تنظیم ایمنی این موسسه نیز کناره‌گیری خواهد کرد.

فائوچی گفت: هرچند از سمت‌های دولتی کنار می‌روم ولی قصد دارم هنوز به فعالیت‌های حرفه‌ای خود در عرصه پزشکی ادامه دهم. وی افزود: دوست دارد وارد مرحله بعدی از زندگی شخصی‌اش شود.

این متخصص بیماری های عفونی از سال ۱۹۸۴ مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا بوده است و در سال ۲۰۲۰ به عنوان چهره برنامه‌های دولت آمریکا برای مهار ویروس کرونا شناخته شد.

فائوچی ماه گذشته گفته بود که قصد دارد تا پایان دوره اول ریاست جمهوری جو بایدن استعفا کند، ولی ممکن است خیلی زودتر بازنشسته شود.

پست بعدی

محمد صادق فضلی مدیرکل وزارتی وزارت امور خارجه شد

د آگوست 22 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدصادق فضلی پیش از این سمت‌های دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقا، رئیس اداره لبنان و نیز تجارب دیپلماتیک در سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در بحرین و لبنان را در سابقه کاری خود دارد. به گزارش ایلنا، همچنین وزیر امور خارجه در حکم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000