فرزاد حسنی مجری تحویل سال ۱۴۰۲ شد

فرزاد حسنی مجری تحویل سال ۱۴۰۲ شد کد خبر: 601323 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۱:۵۰:۱۹ اعتمادآنلاین |

شبکه‌های رادیویی برای لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ در تدارک برنامه های مختلف هستند که از بین آنها «صدسال به از این سال‌ها» رادیو جوان با اجرای فرزاد حسنی هنگام تحویل سال پخش می شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، برنامه رادیویی «صدسال به از این سال‌ها» ویژه تحویل سال برنامه‌ای با اجرای فرزاد حسنی و دعوت از میهمانان ویژه است که رویکردی امیدبخش و پرانرژی دارد. در این برنامه استندآپ کمدی‌های کوتاه و جذاب رادیویی در جهت ایجاد روحیه، شور و نشاط پخش خواهد شد و مستندهای کوتاهی از مشاغلی که لحظه تحویل سال مشغول خدمتگزاری مردم هستند در قالب گزارش تقدیم مردم می‌شود.

این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی سیروس رجبی و فریبرز گلبن در شب سال تحویل به مدت چهار ساعت روی آنتن خواهد رفت.

با توجه به حضور گسترده ای که مهران رجبی این چند وقت در اکثر برنامه های تلویزیونی داشته اما تا به حال از او به عنوان مجری رادیو نام برده نشده است.حالا باید ببینیم در ادامه پای او به رادیو باز می شود یا خیر.

پست بعدی

مرد ۱۲۰ میلیارد تومانی سینمای ایران

پ مارس 9 , 2023
ایرنا نوشت: با فروش شب گذشته سینماها، رتبه اول و دوم فروش امسال سینماهای کشور به ۲ کمدی «مسعود اطیابی» اختصاص پیدا کرد. شب گذشته بیش از ۳۰۰ میلیون تومان فروخت تا علاوه بر اینکه از گیشه سگ‌بند جلوتر زده و در جایگاه دومین فیلم پرفروش امسال قرار بگیرد، بلکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000