زن استرالیایی از طریق آگهی از شوهر خیانتکارش انتقام گرفت!

اعتمادآنلاین|

یک زن استرالیایی خیانتکاری شوهرش را از طریق صفحات جراید به اطلاع تمامی اهالی شهر رساند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از نیویورک پست، یک زن استرالیایی روش جدیدی برای توجه افکار عمومی به خیانت همسرش در پیش گرفت و توانست این مساله را به اطلاع اکثر ساکنان شهر محل اقامتش برساند.

در ادامه این گزارش آمده است، این زن که جنی نام دارد تصمیم گرفت شوهر خیانتکارش به نام استیو را از طریق روزنامه محلی منطقه «ماکای وایتساندز» استرالیا رسوا کند.

از این رو یک صفحه آگهی با تیتر درشت در این روزنامه خرید و در آن نوشت: «عزیزم استیو، امیدوارم خوشبخت باشی، اکنون همه شهر خواهند دانست که تو چقدر متقلب و کثیف هستی، از طرف جنی.»

در ذیل این آگهی انتقامجویانه نیز آمده است: «راستی این آگهی را من با کارت اعتباری تو خریدم.»

آگهی مذکور توجه ساکنان شهر را به خود جلب کرد و اکثر آنها سعی کردند اطلاعات بیشتری درباره این مساله به دست آورند به نحوی که تمام خطوط تلفن روزنامه برای کسب اطلاعات بیشتر از این اتفاق و دریافت توضیحات به اشغال اهالی شهر درآمد.

گستردگی تماس‌ها باعث شد روزنامه از طریق صفحه مجازی خود به مخاطبان اطلاع دهد، نمی‌تواند اطلاعات بیشتری در رابطه با صاحب این آگهی به آنها بدهد و این صفحه به عنوان یک آگهی از طریق اینترنت خریداری شده است و در عین حال نمی‌توانند مبلغ پرداختی از طریق کارت اعتباری همسر را هم اعلام کند.

مسئولان روزنامه در ادامه نوشتند: «ما استیو را نمی‌شناسیم اما معلوم است که او به شدت آدم بدی است.»

در این بین روش انتقام این زن نیز مورد ستایش کاربران فضای مجازی استرالیایی قرار گرفت و یکی از زنان نوشت:‌ «ای کاش من هم زمانی که همسرم مرا به خاطر یک زن دیگر ترک کرد این کار را می‌کردم.»

پست بعدی

پهپادهای ایران در راه بازارهای جهان / کدام پرنده های مهاجم مورد توجه قرار گرفتند؟

د آگوست 22 , 2022
همشهری نوشت : نخستین حضور جمهوری ‌اسلامی در نمایشگاه بین المللی تسلیحات و تجهیزات نظامی- فنی روسیه (آرمیا۲۰۲۲) با درخشش ویژه‌ای همراه بود و استقبال بازدیدکنندگان از توانمندی‌های دفاعی – نظامی ایران نشان داد محصولات بومی کشورمان در این حوزه با برخورداری از استانداردهای جهانی، آماده صادرات به کشورهای مختلف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000