ترور یک اسرائیلی ۳۰ ساله در مناطق اشغالی ۱۹۴۸

اعتمادآنلاین|

شماری از رسانه‌های عبری زبان از جمله شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کردند، یک مرد اسرائیلی 30 ساله از اهالی الخضیره در حین رانندگی در بزرگراه شماره دو در نزدیک شاوییم به ضرب گلوله افراد ناشناس به شدت مجروح شد.

به گزارش تسنیم، این رسانه‌ها بدون اشاره به هویت این فرد اعلام کردند، نیروهای امدادی به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و اقدام به تقدیم کمک‌های اولیه به این مجروح کرده و سپس او را به بیمارستان مائیر در کفر سابا منتقل کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی هم در اولین اظهار نظر خود تاکید کرد، در حال انجام تحقیقات خود در محل حادثه و جمع آوری شواهد و مدارک برای مشخص کردن هویت ضارب یا ضاربین است و پرونده‌ای هم در این رابطه تشکیل شده است.

یکی از امدادگران اورژانس هم به شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: ما هنگام رسیدن با فرد مجروحی مواجه شدیم که چند گلوله بدون او را شکافته در عین حال آسیب هایی هم به دلیل برخورد خودرواش با ستون کنار دیده بود، ما وی را در حالی که شرایط وخیمی داشت به بیمارستان منتقل کردیم.

گفتنی است ماه‌های اخیر فلسطین اشغالی شاهد موج گسترده‌ای از ترورها بود که رسانه‌های صهیونیستی سعی در جنایی توصیف کردن آن داشته و به بهانه بایکوت‌های امنیتی موجود هویت افراد مورد هدف قرار گرفته را اعلام نمی‌کنند.

یکی از آخرین حملات صورت گرفته در تقاطع ایزنکوت در نزدیکی تل‌آویو بود که باز هم رسانه‌های صهیونیست علت آن را درگیری باندهای تبهکار اعلام کردند و در جریان آن دو توریست اماراتی به شدت مضروب و برای مدتی هم بازداشت شدند، اما خبری از اعلام بازداشت عاملان این حادثه یا اعلام هویت قربانیان این حوادث در رسانه‌ها نیست.

پست بعدی

غرق شدن یک دستگاه خودروی وانت مزدا در دریاچه «تار» دماوند

ی آگوست 21 , 2022
اعتمادآنلاین| نقی میرزا کریمی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از غرق شدن یکی دستگاه خودرو وانت مزدا در دریاچه «تار» خبر داد و اظهار داشت: ظهر امروز یک دستگاه خودروی وانت مزدا پارک شده در حاشیه دریاچه «تار» غرق شد. به گزارش مهر، میرزا کریمی با بیان اینکه علت غرق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000