انتخابات ریاست جمهوری ترکیه شاید پیش از موعد برگزار شود

اعتمادآنلاین|

روزنامه ولت آم زونتاگ همچنین نوشت، به گفته منابع مطلع در حال حاضر انتخابات بعدی ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه قرار است اواسط ژوئن ۲۰۲۳ برگزار شود، اما این تاریخ ممکن است در آینده‌ای نزدیک تغییر یابد.

به گزارش ایسنا، این روزنامه در ادامه گزارش داد، احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام زیاد است چون اقتصاد ترکیه در حال بهبودی پس از دریافت عایدات توریسم در تابستان سال جاری میلادی است.

این روزنامه همچنین داده‌های موسسه آمار ترکیه را نقل کرد که نشان می‌دهد صنعت گردشگری ۸.۷ میلیارد دلار از آوریل تا ژوئن سال جاری میلادی به آنکارا تزریق کرده است.

این روزنامه همچنین نوشت، فعالیت‌های بین المللی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه به عنوان واسطه بین غرب و روسیه، تهدیدهای وی برای حمله به شمال سوریه و از سرگیری حفاری گاز در شرق مدیترانه ممکن است نشان دهنده تمایل وی برای بهبود موقعیت خود پیش از انتخابات ریاست جمهوری باشد.

پست بعدی

اهتزار پرچم روسیه در بالاترین نقطه شهر خرسون اوکراین

ی آگوست 21 , 2022
اعتمادآنلاین| این پرچم به ابعاد چهار در ۶ متر بر بلندای برج ۲۰۲ متری خرسون به پیشنهاد کنشگران محلی به مناسبت روز پرچم روسیه نصب شده است. به گزارش ایرنا، روز پرچم روسیه به دستور بوریس یلتسین رئیس جمهوری پیشین در ۲۰ اوت ۱۹۹۴ به مناسبت مشخص شدن رنگ ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000