واکنش مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای به ادعای “گاردین”

اعتمادآنلاین|

سید محمد مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به مقاله اخیر روزنامه گاردین که در آن نوشته است "حتی توافق هسته‌ای موجب رام شدن ایران نمی‌شود" واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، مرندی در پیام خود نوشت: رام کردن تهران؟ این غربی‌های نژادپرست بهتر از برده‌داران قرن نوزدهم نیستند. گول زبان سیاسی درست مناسب را نخورید.

روزنامه انگلیسی گاردین در این مقاله تلاش کرده است با طرح ادعاهایی بی‌اساس و بدون ارائه هیچ گونه سند و مدرکی حمله هفته گذشته به سلمان رشدی، نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی را به ایران ارتباط دهد و در ادامه از دولت واشنگتن به دلیل ادامه رایزنی‌های هسته‌ای با تهران انتقاد کرده است.

پست بعدی

جستجو برای یافتن گردشگران اصفهانی ادامه دارد

ی آگوست 21 , 2022
اعتمادآنلاین| مراد الیاس‌پور درباره ناپدید شدن دو گردشگر در روستای آب ملخ شهرستان سمیرم، اظهار کرد: دو گردشگر اصفهانی که برای گردش به روستای آب ملخ سمیرم رفته بودند از روز پنجشنبه، ۲۷ مرداد ناپدید شده‌اند. منطقه آب ملخ آبشاری به نام تخت سلیمان دارد که به دلیل خطر زیاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000