اتوبوس‌های دست دوم از آلمان به تهران می‌آیند/کیفیت اتوبوس های آلمانی دسته دوم بهتر از اتوبوس‌های فعلی خواهند بود

اعتمادآنلاین|

سید مجتبی شفیعی، معاون شهردار تهران درباره واردات اتوبوس گفت: شرکت‌های خصوصی اتوبوسرانی، لیست متنوعی از اتوبوس‌های دست دوم را پیشنهاد دادند که یکی از آنها برای کشور آلمان بود، این اتوبوس‌ها استانداردهای زیست ‌محیطی لازم دارند و کیفیت آنها بهتر از اتوبوس‌های فعلی خواهند بود.

به گزارش فارس، وی افزود: هر چقدر این شرکت‌ها بتوانند اتوبوس‌های باکیفیت وارد کنند ما هم استقبال می‌کنیم، در مرحله اول ۵۰ دستگاه از کشور آلمان وارد گمرک شده است که فرایندهای ترخیص آنها زمان‌بر است و به محض اینکه ترخیص شوند، وارد چرخه حمل و نقل و عمومی خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با توضیح اینکه سه هزار و ۵۰۰ اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی تهران کم داریم، اظهار داشت: به جز واردات اتوبوس‌های دست دوم به دنبال خرید اتوبوس‌های نو نیز هستیم که با همکاری وزارت کشور صورت خواهد گرفت.

پست بعدی

سقف تسهیلات مسکن جوانان به دو میلیارد تومان رسید

ی آگوست 21 , 2022
اعتمادآنلاین| محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن درباره افزایش سقف تسهیلات مسکن اظهار داشت: سال گذشته تسهیلات مسکن جوانان یک میلیارد تومان بود و امسال سقف تسهیلات سپرده مسکن جوانان به دو میلیارد تومان می رسد. به گزارش ایلنا، وی افزود: درباره افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن شورای پول و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000