آیت الله مکارم شیرازی رحلت حاج محمد تقی انصاریان را تسلیت گفت

اعتمادآنلاین|

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور پیامی رحلت حاج محمد تقی انصاریان از پیشکسوتان حوزه نشر را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در این پیام آمده‌است: خبر رحلت خادم قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام، جناب مستطاب مرحوم آقای حاج محمد تقی انصاریان طاب ثراه موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

در این پیام تصریح شده است: این دل سوخته اهل بیت علیهم السلام که خود اهل علم و فضل بود، سالیان متمادی در راه نشر دین در اقصی نقاط جهان مجاهدانه سعی وافر کرد.

در ادامه آمده است: علاقه وی به ابلاغ معارف قرآن، کلام و سیره معصومین علیهم السلام و سرگذشت و منش علما و بزرگان دین به زبان های مختلف باعث شد که موسسه ایشان به یکی از مراکز معتبر جهانی برای آشنایی با اسلام حقیقی تبدیل گردد، که امید است مسیر حرکت او ادامه پیدا کند.

این مرجع تقلید در این پیام می افزاید: اینجانب فقدان این عزیز را به فرزندان مکرّمش، خاندان محترم انصاریان و عموم علاقه مندان ایشان تسلیت عرض می کنم و حشر او را با اولیا و صلحا و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

محمدتقی انصاریان از پیشکسوتان حوزه نشر و مدیر انتشارات انصاریان، بزرگترین مجموعه انتشاراتی کتب شیعه به زبان‌های خارجی، پس از عمری مجاهدت دینی و علمی،(سه‌شنبه، ۲۶ مرداد ۱۴۰۱) درگذشت.

پست بعدی

میزان کل بارش‌های کشور با رشد ۳۰ درصدی به ۲۰۱.۹ میلیمتر رسید

ش آگوست 20 , 2022
اعتمادآنلاین| وضعیت بارشی سال آبی جاری (مهرماه 1400 تا آخر شهریور 1401) گرچه از نظر میزان بارش‌ها یکی از خشک سال ترین سال‌های آبی به شمار می‌رود اما بروز پدیده مونسان در طی هفته‌های اخیر سبب بهبود نسبی وضعیت بارش‌ها نسبت به سال آبی پارسال شد. به گزارش تسنیم، گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000