قیمت ماهی آکواریومی گوشتخوار رنگی

انواع مختلفی از گونه های ماهی آکواریومی رنگی و زینتی در بازار وجود داشته که آشنایی با زیبا ترین و متداول ترین نوع آنها موجب می شود تا شما آکواریوم زیبایی را در منزل خود و یا محیط کارتان ایجاد نمایید.

شرایط نگهداری گونه های مختلف ماهی کوی با یکدیگر متفاوت بوده و ماهیها موجودات بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند و افراد زیادی تمایل به داشتن آکواریومی زیبا در محل کار خود می باشند و اگر شما به نگهداری از انواع ماهی آکواریومی علاقه بسیار زیادی دارید، باید آشنایی کامل با گونه های پرطرفدار ماهی داشته باشید.

ماهی جنگجوی سیامی زیبا و رنگارنگ بوده که به دلیل ظاهر زیبایی که دارد، مورد استقبال و توجه افراد زیادی قرار گرفته است همچنین این نوع ماهی آکواریومی رنگی در شرایط راحتی رشد می‌ کند و برای نگهداری نیاز به فیلتر و بخاری ندارد و شما می توانید این گونه از ماهیها را به همراه دیگر گونه ها در یک آکواریوم نگهداری کنید.

ماهی دیسکاس ماهی ظریف و پرطرفدار بوده ویکی از هیجان انگیز ترین نکات در مورد این گونه ماهی آن است که با صاحب خود ارتباط برقرار می‌ کند و به حرکات شما توجه زیادی دارد.

گونه دیگری از ماهیها که دارای طرفداران بسیار زیادی هستند، ماهی اسکار بوده که نگهداری راحت و آسانی دارد و باید برای تقویت سیستم ایمنی بدن آنها،  آبی تمیز با دمای مناسب را برای نگهداری ایجاد کنید تا بتوانید از ابتلای این گونه ماهی به بیماریهای مختلف پیشگیری کنید.

ماهی آکواریومی گوشتخوار

همانطور که می دانید ماهی همواره به عنوان یک موجود بی دفاع و مظلوم شناخته می شود اما هنگامی که نام ماهی گوشتخوار آکواریومی به گوشتان بخورد متوجه خواهید شد که این نظریه کاملا هم درست و صحیح نمی باشد و این حیوان در برخی موارد می تواند بسیار عجیب باشد و از گوشت و مواد پروتئینی تغذیه نماید که در دنیای ما انسانها به عنوان یک شگفتی شناخته می شود اما در برخی موارد شاهد هستیم که یک ماهی بسیار کوچک قادر است تا جانوذ دیگری که در همان آکواریوم می باشد را خیلی سریع ببلعد و از گوشت آن تغذیه نماید و به این صورت شما باید به صورت روزانه به آن گوشت کافی برسانید اما باید بدانید که مقدار مورد نیاز برای هر موجود فرق می کند و به طور کلی نیاز به تغذیه سنگین و زیاد نمی باشد و یک مقدار بسیار کم کفایت خواهد کرد.

این نمونه از ماهی را باید در یک آکواریوم خاص نگهداری نمایید زیرا اگر ماهی آکواریومی گوشتخوار را با دیگر ماهیها تنها بگذارید متوجه خواهید شد که پس از مدتی به آنها حمله خواهد کرد و آنها را از بین می برد و به همین علت بهتر است یک فضای جداگانه برای گوشتخوار در نظر بگیرید تا در سازش و صلح در کنار یکدیگر زندگی کنند و شما نیز از دیدن آنها لذت ببرید شما می توانید غذای مناسب را تهیه نمایید که گوشت فیله گوسفندی بسیار ریز شده می باشد و از بالای آکواریوم برای آن بریزید و خواهید دید که به زیبایی هر چه بیشتر آنها را میل خواهد کرد و به این صورت اگر خوب و درست از ماهی نگهداری کنید می تواند تا مدتها زنده بماند و به زیبایی منزل شما کمک شایانی کند.

شاید باورتان نشود اما این گونه جانوری در جلوی دهان خود دارای آرواره های ریزی می باشد که با آن قادر است حمله را آغاز نماید و گوشت را تکه تکه کند و به همین دلیل صاحبان این ماهی باید بسیار مراقب باشند زیرا در هنگام غذا دادن باید دست و انگشت خود را از آب دور نگه دارند زیرا ممکن است مورد حمله قرار گیرند و این جانور اغلب دارای ظاهری معمولی می باشد و تفاوت زیادی با بقیه ندارد اما پوست آن می تواند رنگی باشد و به زیبایی هر چه بیشتر آکواریوم کمک کند.

قیمت فروش ماهی آکواریومی

تا این قسمت از مطلب حتما  به خوبی متوجه شده اید که امکان ندارد یک قیمت ثابت و همیشگی برای ماهی آکواریومی تایین کرد قیمت ماهیهای آکواریومی به نوع آن بسیار بستگی دارد چون بسیاری از ماهیهای آکواریومی کمیاب هستند همانند ماهیهای آکواریومی آب شور که بسیار کمیاب هستند و این دلیل گران قیمت بودن آن می شود همچنین قیمت ماهی آکواریومی به اندازه ماهی که کوچک یا بزرگ باشد هم بسیار بستگی دارد.

مغازه ها و فروشگاه های بزرگ زیادی هستند که اقدام به فروش ماهی آکواریومی مانند ماهی تترا می کنند اما پیشنهاد می شود که به هیچ وجه به خاطر اینکه  قیمت فروش ماهی آکواریومی را کمی پایین تر داشته باشید از فروشنده های که در کثيف ترین حالت ممکن ماهی را نگهداری می کنند و بی اعتبار هستند خریداری نکنید که جز پشیمانی برای شما سودی ندارد چون همان طور که قبلا گفته شد ممکن است ماهی مریض باشد و شما متوجه آن نشده باشید و بعد آن را کنار ماهیهای دیگر خود نگهداری کنید پس از مدت کمی متوجه می‌ شوید که همه ماهیهای آکواریوم شما مریض شده اند پس بخاطر قیمت پایین حاضر به این ریسک نشوید و از جاهایی که مطمئن و معتبر هستند خریداری کنید شما می توانید هنگام خرید از فروشنده درخواست کنید که برحسب تجربه و آکواریومی که دارید بهترین نوع ماهیهای آکواریومی را به شما برای خرید معرفی کند.

پست بعدی

پخش عسل کوهی تولید چین

ش آگوست 20 , 2022
از مقوی ترین مواد غذایی که به ذهن همه ی ما می آید پخش عسل کوهی وحشی اصل ایلام می باشد که بصورت عمده و ارزان به هموطنان عزیزمان عرضه می شود. عسل یکی از موادی است که در طب سنتی و هم چنین کارشناسهای تغذیه به فواید بی شمار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000