ارسال موشک‌های هایپرسونیک به قلب اروپا توسط روسیه+ ویدئو

اعتمادآنلاین|

کالینینگراد بخشی جدا از خاک روسیه اما متعلق به این کشور است که کنار دریای بالتیک و بین کشورهای لیتوانی و لهستان قرار دارد. وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای درباره استفاده از هواپیماهای مجهز به موشک‌های فراصوت در کالینینگراد اعلام کرد: «در چهارچوب انجام تدابیر راهبردی بازدارنده جدید سه فروند هواپیمای میگ-۳۱ با موشک‌های فراصوت کینژال به پایگاه هوایی چکالوفسک درکالینینگراد اعزام شدند.»

به گزارش یورونیوز، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که سه هواپیمای اعزام‌ شده به کالینینگراد واحدی رزمی تشکیل می‌دهند که در طول کل شبانه‌روز آماده انجام عملیات خواهد بود.

موشک‌های بالستیک و فراصوتی کینژال و موشک‌های زیرکون از جمله سلاح‌های جدید ارتش روسیه هستند که ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهوری این کشور آنها را «شکست‌ناپذیر» خوانده است. مسکو مدعی است که سامانه‌های دفاعی قادر به رهگیری این موشک‌ها نخواهد بود.

پست بعدی

صفحه اول روزنامه های شنبه 29مرداد1401

ش آگوست 20 , 2022
بلاتکلیفی و گمانه زنی در باره برجام، اظهارات ائمه جمعه در باره برجام و یادداشت میرحسین موسوی و…. از موضوعات مطرح شده در مطبوعات امروز است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000