سقف کشسان کلاسیک مدرن طرح سنگ

یکی از انواع سقف های کشسان سقف طرح فرشته است که جنس آن PVC می باشد. منظور از PVC پارچه های کشسانی می باشد که با حرارت به سقف و دیوار می چسبند.

فرشته ها امید و زندگی را نوید می دهند و وجود آن ها تداعی کننده آرامش، امنیت و پاکی است و به همین دلیل فرشته ها تاثیر بسیار زیادی بر کودکان دارند و همین امر موجب شده است که سقف طرح فرشته در اتاق کودکان، مهدکودک ها و بیمارستان های اطفال به وفور استفاده شود. این طرح به کودکان حس امنیت و دلگرمی می دهد.

هر چند که این پوشش به عنوان سقف شناخته شده است اما می توان از آن برای دیوار هم استفاده کرد. برای جذاب تر شدن سقف می توانیم از چراغ های هالوژنی استفاده کرد

برای دفتر کار و شرکت می توان از سقف کشسان طرح سنگ استفاده کرد. نام دیگر این سقف باریسون پرینتی است. از مزیت این سقف می توانیم به تناسب طرح آن با موضوع فعالیت خود اشاره کنیم، به طور مثال اگر در زمینه سنگ فعالیت دارید می توانید از طرح سنگ مرمر استفاده کنید.

این نوع طرح انواع مختلفی دارد و شما می توانید برحسب سلیقه و دکوراسیون خود، طرح مورد نظر را برگزینید. یکی از مزیت هایی که این سقف ها دارد این است که نیازی به گچ و سیمان برای نصب آن نیست. ضخامت این طرح هشت دهم تا یک میلیمتر است و از ویژگی های بارز آن می توانیم به وضوح بالای آن و یکدست بودن ضخامت شان اشاره کنیم.

سقف کشسان کلاسیک

سقف های گچی امروزه دیگر کاربرد ندارد و سقف کشسان کلاسیک جای آن را گرفته است. این نوع از سقف از جنس پلاستیک درجه یک تولید شده و طرح آن به صورت دلخواه می باشد.

سلیقه های افراد بسیار متفاوت می باشد و این تنوع در سلیقه را نمی شود در هر نوع از سقفی پیاده کرد. سقف های کشسان از نوع از سقف هایی هستند که شما با هر نوع از سلیقه ای به راحتی می توانید آن را انتخاب کنید.

این نوع از سقف ها در لایه های زیرین آن از پارچه هایی استفاده می شود که قابلیت کشسانی دارند و هر طرح و یا هر رنگی مد نظر و سلیقه ی شما باشد بر روی این پارچه ها قابل اجرا است.

این ویژگی از سقف های کاذب کشسان باعث شده تا این محصول از فروش بالایی برخوردار باشد و جایگاه خوبی در بین مردم پیدا کند.

طرح های کلاسیک همیشه بیشتر از دیگر طرح ها در طراحی منازل استفاده شده است. سقف های کلاسیک فضا را سرشار از ابهت و اصالت می کند به گونه ای دکوراسیون های زمان های قدیم کلاسیک بوده است و اگر از موزه هایی که محل زندگی شاه ها بوده است دیدن کرده باشید شاهد این اصالت و زیبایی خواهید بود.

در واقع سقف کشسان کلاسیک به نوعی می توان گفت بر خلاف سبک مدرن می باشد و اگر سقف های مدرن را با سقف کشسان کلاسیک مقایسه کرده باشید شاهد این تفاوت خواهید بود.

طرح های سقف های کشسان کلاسیک کاملا به صورت منظم بوده و نظم، قاعده ی اصلی این مدل و سبک می باشد. همین نکات باعث شده تا این نوع از سقف بسیار در دکوراسیون داخلی بکار برود.

سقف کشسان مدرن

سقف های کشسان تنوع زیادی دارند و دارای نمونه های سقف کشسان مدرن می باشند، از جمله: سقف کشسان مات، ساتن، لاکر و… که موارد نام برده شده جزو پرفروش ترین و جذاب ترین نمونه ها شناخته شده است، که در سقف کشسان مات با استفاده از لامپ ال ای دی نورپردازی صورت می گیرد، طوری که پشت سقف کاذب مشخص نمی شود.

از ویژگی هایی که باعث می شود این سقف ها طرفدار زیادی داشته باشند، می توان به ضد حریق بودن آن ها اشاره کرد، چرا که این خصوصیت باعث می شود این محصول را با خیال راحت در هر محیطی اجرا کنیم.

از ویژگی های دیگر، خاصیت ضد قارچ و باکتری، مواد تشکیل دهنده سقف کاذب می باشد، که این قابلیت باعث می شود، از این محصول در مراکز صنایع بهداشتی، بیمارستانها، اتاق عمل و… استفاده شود و قابلیت اجرا داشته باشد.

یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین سقف های کاذب سقف کشسان مدرن  پاریسول است که از پارچه های pvc که این پارچه ها ضد حساسیت هستند، تهیه شده است. از خصوصیت این پارچه ها می توان گفت که بسیار سبک هستند و مقاومت بالایی دارند، تا جایی که می توانند وزن برابر سقف را تحمل کنند. سقف کشسان لاکچری مناسب افراد سخت پسند می باشد.

پست بعدی

حمله پیشکسوت استقلال به جواد خیابانی؛ حرفت را پس بگیر

پ آگوست 18 , 2022
اعتمادآنلاین| صبح امروز جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر ادعای عجیبی مطرح کرد. او گفت که تیم تاج (استقلال) در دربی سال 54 مقابل پرسپولیس 7 بازیکن دوپینگی داشته و به دلیل حضور تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک این موضوع علنی نشد. به گزارش خبرورزشی، همین صحبت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000