دستگاه های چاپ عکس روی تخته شاسی

دستگاه های چاپ عکس روی تخته شاسی

چاپ روی شاسی

چاپ عکس روی تخته شاسی یک راه کاملا جدیدی برای زنده کردن فضای دیوار رو فراهم میکنه. در این نوع چاپ کاغذ به طور محکم روی تخته شاسی متراکم بدون قاب نصب میشه و یک تصویری عالی به شما میده. به علاوه،چاپ تخته شاسی ضد آب با روکش ضد خش است، به این معنی که عکس‌های شما برای سال‌های آینده هم محافظت میشن. چه برای خانواده باشه و چه برای مشاغل، چاپ عکس روی تخته شاسی در مجموعه ای از اندازه ها متناسب با هر هدف و نیاز موجود است. شما میتونید کار هنری یا پروژه مدرسه کودک را به چاپ عکس روی تخته شاسی تبدیل و آن را به دیوار آویزان کنید و بچه ها رو هیجان زده کنید. این یک راه فوق العاده برای تشویق کودکان و ایجاد یک هنر دیواری منحصر به فرد است. همچنین این نوع چاپ برای انواع برنامه های تجاری و انواع مشاغل هم موثر است. میتونن به عنوان تابلوهای نمایشگاه تجاری استفاده بشن و یک ابزار بازاریابی عالی برای متخصصان املاک و مستغلات و طراحان داخلی هستن. چاپ عکس روی تخته شاسی به کمک دستگاه های افست، دیجیتال، چاپ روی صفحه انجام میگیرند.

بهترین مراکز چاپ بنر مناسبتی در ایران

چاپ بنر

خدمات چاپ بنر با آسون کردن طراحی کارت ویزیت آنلاین و چاپ سفارشی و ارسال آنها به خانه یا محل کار، دنیا رو تغییر داد. امروزه، مشتریان میتونن لیوان، دفتر و یا هنر دیواری رو از عکس های مورد علاقه خود طراحی کنند. همچنین چاپ بنرها، بروشورها و منوهای نمایشگاه تجاری؛ و کارت های سفارشی تولد و دعوت نامه عروسی رو سفارش بدن. چاپ آنلاین چگونه کار میکنه؟ خدمات چاپ آنلاین، طراحی و سفارش هر محصول چاپی رو برای افراد مبتدی آسان میکنه. به عنوان مثال، افرادی که به کارت ویزیت نیاز دارند، میتونن با قالب های از پیش طراحی شده شروع کنند و با آپلود یک لوگو یا حتی یک طرح کامل از پیش ساخته شده در وب سایت، آنها رو سفارشی کنند. اکثر مراکز چاپ به مشتری اجازه میدن طرح نهایی رو به صورت آنلاین مشاهده کنه و در صورت نیاز تغییراتی هم اعمال کنن. سپس اندازه، نوع کاغذ، نوع پرداخت رو انتخاب کنند. هر مرکز چاپگر، کاربران رو در مراحل طراحی و انتخاب خدمات چاپ راهنمایی میکنن. ما مراکز چاپ آنلاین رو بر اساس سهولت استفاده، کیفیت، قیمت، تخصص و موارد دیگر رو بررسی و بهترین آنها رو برای شما فهرست کردیم.

  • چاپ کوثر پرینت
  • چاپ ایران کهن
  • چاپ آقا
  • چاپ متین
  • چاپ دیجیتال نمونه
  • چاپ شاپرک

اگر پروژه بازاریابی یا محصول بزرگی دارید که به مواد چاپی حرفه ای با کیفیت بالا نیاز هست، به شرکت کوثر پرینت واگذار کنید. کوثر پرینت، یک شرکت پیشرو در صنعت چاپ دیجیتال و افست و ارائه دهنده خدمات پستی هستن که میتونن کیفیت چاپ برتر رو در هر پروژه تضمین کنن. آنها انواع طرح، کاغذ، جوهر و گزینه های رنگی رو در اختیار شما قرار میدن که با نیازهای چاپ خاص شما مطابقت داره. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت های چاپ تجاری با کیفیت، امروز به سایت کوثر پرینت سر بزنید و  با نماینده این تیم ارتباط برقرار کنید.

بهترین روش عدم افت کیفیت چاپ در چاپ افست

هنگامی که در مورد کیفیت چاپ افست بحث میکنیم، یعنی داریم در مورد واضح بودن هر تصویر، جذابیت کلی سند، و رنگ های خوب از صفحه و غیره صحبت میکنیم. رایج ترین معیار برای اندازه گیری کیفیت چاپ، نقطه در اینچ یا DPI است. چاپگرها، چه در منزل، چه در دفتر کار، از نقاط کوچک جوهر برای ایجاد تصاویر چاپ شده استفاده میکنن. هرچه نقاط بیشتر باشد، کیفیت چاپ بهتره. با این حال، DPI تنها عاملی نیست که بر کیفیت چاپ تأثیر میذاره. بیایید برخی از عوامل دیگری که میتونید برای بهبود کیفیت چاپ قدم بردارید، مورد بحث قرار بدیم.

-کاغذ مناسب رو انتخاب کنید

اولین اشتباه بزرگ در کیفیت چاپ استفاده از کاغذ بی کیفیت است. این کاغذ ارزان برای خدمات چاپی روزمره – یادداشت ها، برنامه ها، و سایر اسناد ساده عالی است. حتی با یک چاپگر با قابلیت DPI بالا، استفاده از کاغذ ارزان قیمت همچنان چاپ رو بی کیفیت میکنه. به عنوان مثال، اگر در حال چاپ بروشور، مجله یا کاتالوگ هستید، یکی از انواع کاغذهای روکش دار موجود در بازار رو انتخاب کنید. برای بروشور، خبرنامه یا لوازم التحریر، کاغذ بدون پوشش با کیفیت بالا و وزن مناسب رو تهیه کنید.

-رنگ های بهتر رو انتخاب کنید

کارتریج های مقرون به صرفه اغلب از جوهر با کیفیت پایین تری استفاده میکنن و تصاویر ضعیفی رو تولید میکنن. اگر نیازهای چاپ روزانه شما حول رنگ‌های سیاه و خاکستری، معمول اسناد اداری، میچرخه، احتمالاً نیازی نیست کارتریج‌های چاپگر با کیفیت بالاتر رو در بودجه قرار بدید. اگر میدونید که قراره به طور منظم کاتالوگ و یا بروشورها رو چاپ خواهید کرد، وقت آن رسیده که روی کارتریج های چاپگر بهتر سرمایه گذاری کنید.

-رزولوشن های بالاتر رو انتخاب کنید

اگر فقط یادداشت‌ها یا سایر اسناد اداری رایج را چاپ می‌کنید، DPI 300 برای شما مناسب است. اما برای عکاسان سطح بالا یا کارهای شرکتی، DPI 1200 یا بالاتر استاندارد است. اکثر چاپگرهایی که امروزه در بازار پیدا میکنید با DPI در جایی بین این دسته‌ها قرار میگیرن و با افزایش رزولوشن گرون تر میشه.

پست بعدی

ژستی برای حمایت از معترضان ایرانی در بازی با ایران دارید؟

د اکتبر 31 , 2022
اعتمادآنلاین| مسابقات جام جهانی قطر از 20 روز دیگر آغاز خواهد شد و ایران قرار است با وجود دشواری هایی سیاسی و اجتماعی که در داخل تجربه می کند پا میدان بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا بگذارد. به گزارش ایسنا و به نقل از سایت اتلتیک، انگلیس و ولز دو تیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000