انتقام‌گیری غیراخلاقی مرد کینه‌جو از همسر سابق

اعتمادآنلاین|

فردی که به دلیل کینه قبلی، مستندات پرونده اختلاف خانوادگی با همسر سابقش را در شبکه اجتماعی واتساپ منتشر کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، زنی جوان به پلیس فتا استان خراسان جنوبی مراجعه و با ارائه شکوائیه اعلام کرد: مستندات پرونده اختلاف خانوادگی من در شبکه اجتماعی واتساپ منتشر و باعث تضعیف آبرو و حیثیت من در میان فامیل و همشهریان شده است.

با توجه به اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا متهم که شوهر سابق شاکی بود ،شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضارشد.

متهم در ابتدا منکر اتهامش شد، ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: به دلیل کینه قبلی قصد آزار و اذیت همسر سابق و خانواده‌اش را داشتم . به همین دلیل مستندات پرونده اختلاف خانوادگی را در شبکه اجتماعی واتساپ انتشار دادم تا از این طریق او را اذیت کنم و از وی انتقام بگیرم.

پست بعدی

چرا امروز فیلمی ساخته نمی‌شود که بتوان با آن زندگی کرد؟

چ آگوست 17 , 2022
اعتمادآنلاین| مجید انتظامی، سازنده موسیقی متن بوی پیراهن یوسف در پاسخ به این پرسش که چرا سال‌هاست دیگر موسیقی متن سینمایی تولید نمی‌کند، گفت: در این سال‌ها چند موسیقی متن برای ساخت به من پیشنهاد شد؛ آمدند و صحبت کردند اما سن من دیگر سنی نیست که بخوام رج بزنم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000