فوتبال دستی همراه سالار یاران اسپرت بام لند

یکی از سرگرمی هایی که از گذشته تا کنون در بین تمامی مردم از کوچک تا بزرگ از دختر تا پسر طرفداران زیادی داشته است فوتبال دستی تهران می باشد این بازی پر طرفدار در مجموعه های تفریحی و خیلی از شهربازیهای سر پوشیده از جمله بام لند منیریه استفاده می شود.

اگر در فکر ایجاد یک سرگرمی جدید و کم هزینه برای خود و خانوادتان هستید پیشنهاد ما به شما خرید یک فوتبال دستی برای منزلتان است و شما می توانید با بازی با آن ساعت ها سرگرم شوید.

شهر بازی بام لند تهران با خلاقیت خود از فوتبال دستی انسانی رو نمایی کرده است به این صورت که یک فضایی را برای فوتبال دستی در نظر گرفته اند که دارای چند میله است که به جای آدمکهای پلاستیکی خود انسانها درون آن قرار گرفته و به صورت همگانی در آن بازی می کنند که به فوتبال دستی بام لند معروف شده است.

جالب است بدانید بازی فونبال دستی مسابقات جهانی دارد که در آن قوانین سخت تر بوده و روند بازی باید سریع تر انجام شود این مسابقات از 3 تا 6 روز ادامه دارد در زیر برخی خطاهای بازی فوتبال دستی را توضیح می دهیم:

توهین به داور و یا حریف خطا محسوب می شود.

ضربه زدن به میز یا تکان دادن آن خطا محسوب می شود.

چرخاندن میله بیش از 360 درجه خطا محسوب می شود.

انجام هر گونه حرکتی که باعث گیج شدن حریف شود خطا محسوب می شود.

تعویض بی دلیل و زیاد دستها از روی میله خطا محسوب می شود.

صحبت کردن زمانی که توپ در بازی است خطا محسوب می شود.

شروع بازی بدون هماهنگی خطا محسوب می شود.

جدا کردن دست از میله بدون گرفتن وقت استراحت خطا محسوب می شود.

فوتبال دستی یاران اسپرت

امروزه بسیاری از مردم برای سرگرمی از ورزشها و بازیهای بسیار سالم و متنوعی استفاده می نمایند که به عنوان مثال می توان از فوتبال دستی یاران اسپرت نام برد که در کنار زیبایی و کاربردی بودن یک نوع از ورزشهای بسیار سالم محسوب می شود.

این بازی معمولا از پرتاب سکه برای تعیین اینکه کدام بازیکن یا تیم اول سرویس می دهد استفاده می شود و اگر اولین مسابقه نباشد یا توپ از بازی خارج شود یا توپ به طور ناگهانی متوقف شود، تیمی که آخرین گل را به ثمر رساند.

پس از گلزنی او، توپ و بازی مجدد را در یافت می نماید و اصطلاح زمانی که توپ از میز خارج می شود یا در جایی دور از دسترس بازیکنان متوقف می شود توپ مرده یا سوخته لقب می گیرد و بازیکنان برای حرکت دادن توپها با سرعت به رقابت با یکدیگر می پردازند.

همینطور شما می توانید با تهیه فوتبال دستی یاران اسپرت رومیزی تاشو وقابل حمل از آن برای استفاد هدر مکانها و مهمانیهای مورد نظر استفاده نمایید.

به راحتی در بین دوستان و آشنایان خود یک تفریح بسیار سالم و جذابی را  داشته باشید و از آن بسیار لذت ببرید.

فوتبال روی میز یک بازی می باشد که نزدیک به یک قرن است که از آن می گذرد و فوتبال روی میز که به دهه 1890 بازمی‌گردد، در دوران رنسانس که شاهد اختراع گسترده بازیهای جدید بود، تکامل یافت که در این دوره بازیهایی مانند اسنوکر و راگبی نیز به وجود آمد همینطور فوتبال روی میز تنها یکی از بسیاری از بازیهای بود که در اوایل قرن بیستم به خوبی شناخته شد.

از این رو تاریخچه فوتبال روی میز به دلایل مختلفی مورد مناقشه است و تعیین تاریخ دقیق اختراع آن دشوار می باشد زیرا فوتبال دستی، با نام مستعار فوتبال، ادعا شده در طول 40 سال در چندین منطقه اختراع شده و اگرچه بحثهای زیادی بر سر ریشه  واقعی وجود دارد.

فوتبال دستی همراه سالار

یکی از ورزشهای پر طرفدار در بین نوجوانان و جوانان فوتبال دستی با ورق استیل می‌باشد که نمونه همراه سالار آن به دلیل جا به جایی آسان و جنس مقاوم بسیار پر طرفدار بوده است.

این ورزش خانگی و کم‌ هزینه دارای هیجانات خاصی بوده که معمولا در جمعهای دوستانه و خانوادگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکثرا از بازی با آن ساعتها لذت می برند.

نمونه ای که می توان با خود حمل کرد دارای استحکام بالا و وزن کمی بوده که مقاومت آن را افزایش داده است و معمولا از جنس پلاستیک فشرده و درجه یک که از مقاومت بسیاری برخوردار بوده، می باشد.

در ساخت این وسیله‌ی بازی از چوب روسی مقاوم بهره گرفته شده که فوتبال دستی همراه سالار یکی از مرغوب ترین نوع این بازی می باشد.

همچنین هشت عدد میله و آدمک هایی از جنس پلاستیک فشرده استفاده شده است و دارای توپ فشرده که قابلیت جهش نداشته باشد و کوچکتر از توپ پینگ‌پنگ بوده، استفاده می‌شود.

ابعاد این میز استاندارد بوده و معمولا ارتفاع آن از سطح زمین تا 90 سانتی‌متر می‌رسد.

امروزه در بسیاری از پارکها و فضاهای سبز در کنار دیگر وسایل بازی از این میز فوتبال دستی برای سرگرمی جوانان استفاده شده است که لحظات فرح بخشی را برای آنها ایجاد کند.

پست بعدی

شیره انگور عسگری اصل ملایر در سمنو

س آگوست 16 , 2022
مجموعه ما به دلیل کیفیت بسیار بالایی که برای محصولات خود در نظر گرفته است توانسته کالاهای تولیدی خود را به کشورهای دیگر ارسال نماید و همچنین شیره انگور سفید صادراتی شرکت ما از قیمت مناسبی برخوردار است. به همین منظور توانسته ایم نظر افراد خارج از کشور را هم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000