شیره انگور عسگری اصل ملایر در سمنو

مجموعه ما به دلیل کیفیت بسیار بالایی که برای محصولات خود در نظر گرفته است توانسته کالاهای تولیدی خود را به کشورهای دیگر ارسال نماید و همچنین شیره انگور سفید صادراتی شرکت ما از قیمت مناسبی برخوردار است.

به همین منظور توانسته ایم نظر افراد خارج از کشور را هم به محصولات خود جلب نمایم، لازم به ذکر است که علاوه بر قیمت مناسب که توجه افراد را جلب نموده است محصولات تولیدی ما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

امروزه در بازار داخلی شیره انگور عسگری دارای طرفدارهای بسیار زیادی می باشد به همین منظور شرکت تولیدی ما تصمیم گرفته این نوع کالا را به طور انبوه نیز به تولید برساند تا به دست اکثر افراد درون جامعه برسد تا بتوانند به راحتی از این محصول پر خاصیت استفاده کنند.

شما می توانید از خواص شیره انگور در وعده صبحانه و همچنین از میان وعده آن را استفاده نمایید زیرا شیره انگور دارای مواد معدنی مختلفی به نام کلسیم، منیزیم، فسفر و آهن می باشد به همین منظور از شیره انگور به عنوان یک صبحانه کامل می توان استفاده نمود.

امروزه در بازار داخلی به دلیل استقبال زیاد مردم باعث شده که سودجویان نیز دست به کار شوند و اقدام به تولید این کالا کنند به همین منظور نمونه های تقلبی این مدل از محصولات در بازار بسیار زیاد شده است.

شیره انگور ملایر

بهترین شیره انگور زرد ملایر در روستای مانیران تولید می شود که در شهرهای دیگر ایران نیز انگور کشت می شود ولی در بازار شیره انگور ملایر  طرفداران بیشتری دارد.

شیره انگور برای صرف صبحانه بسیار مقوی و کمک به تامین انرژی روزانه افراد می نماید که برای استفاده میان وعده نیز کاربرد دارد.

برای ماندگاری بیشتر شیره پخته شده انگور ترش و اسیدی است و غیر قابل استفاده می باشد که با استفاده از خاک سفید به آن افزوده می شود که رنگ آن از سیاه به عسلی تغییر حالت می دهد و نحوه اضافه کردن آن به این گونه است که زمانی که شیره انگور به جوش می آید و شروع به قل خوردن کرد کف روی آن را جدا کرده و دور بریزید و بعد از گرفتن کف شیره زیر اجاق را خاموش کرده تا سرد شود و 10 ساعت صبر کنید تا شیره صاف شود و به مقدار هر 50 لیتر آب انگور 2 کیلوگرم می باشد.

در مجموعه ما شیره انگور اصل ملایر را می توانید با ضمانت خرید کنید که این محصول حاصل باغات انگور شهر ملایر است که به ثبت جهانی رسیده است و بیشترین تولید شیره انگور در کشور را شهر مانیران انجام می دهد که به صورت سفید و عسلی در بازار توزیع می گردد.

تولید شیره بسیار وقت گیر است که برای پخت آن باید از اجاق صنعتی استفاده کرد و برای تولید ده کیلو شیره انگور یک روز زمان لازم می باشد که با تولید صنعتی آن توانسته ایم با حجم بیشتر و زمان کمتر این کار را انجام دهیم.

ویژگی این ماده طبیعی برای درمان بیماری بسیار مفید بوده و افرادی که معده نفاخ دارند می توانند از این ماده استفاده کنند برای افرادی دارای سردی معده هستند که کمک به جذب ویتامینهای موجود در غذا می شود و در درمان کک و مک و آبسه و مشکلات کبدی نیز بسیار کاربرد دارد و افرادی که از بیماری رماتیسم رنج می برند و درد استخوان دارند نیز می تواند بسیار مفید باشد.

طرز تهیه سمنو با آرد جوانه گندم و شیره انگور

برای طرز تهیه سمنو با آرد جوانه گندم و شیره انگور و شیره خرما طبیعی می توانید در منزل به تهیه آرد جوانه گندم بپردازید که ابتدا گندمها را خیس کنید تا جوانه بزند و بعد از شست و شو پهنش کنید تا خشک شود و بعد از خشک شدن کامل به صورت پودر خشک شده می توانید در تهیه سمنو از آن استفاده کنید.

برای تهیه شیره انگور به روش سنتی در مرحله اول می توانید به کمک دستگاه آبمیوه گیری انگورها را له نمایید و در مرحله دوم به کمک یک پارچه نخی تمیز تفاله انگور را جدا نمایید.

در ادامه تشریح مراحل پخت شیره انگور در سمنو به این مرحله می رسیم که تا آب انگور خالص جدا شود و در مرحله سوم باید به محتوبات به جا مانده خاک سفید که می توان از عطاریها تهیه نمود را اضافه نمایید برای شفاف شدن شیره انگور خاک سفید را قبل از استفاده در معرض حرارت یا آفتاب قرار دهید.

در مرحله چهارم بعد از ته نشین شدن خاک سفید در شیره انگور به کمک یک ملاقه آب انگور را درون ظرف دیگر منتقل نمایید و به مدت دو تا چهار ساعت روی شعله با حرارت ملایم بجوشانید تا آب آن تبخیر شود و شیره یک دست برایتان آماده گردد و بعد از سرد شدن شیره انگور خانگیتان آماده می باشد.

پست بعدی

قیمت شکر قهوه ای خشک شده تقلبی

س آگوست 16 , 2022
قیمت شکر قهوه ای ارگانیک در فروشگاه های مختلف متفاوت بوده و معمولا آن ها را به صورت کیلویی و یا بسته بندی می فروشند. شکر ارگانیک جایگزین بسیار عالی برای قند معمولی و شکر های معمولی است و می تواند کم خونی را از بین ببرد. برای اطلاع از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000