نقشه خشن 3 مسافر خارجی برای راننده

اعتمادآنلاین|

3 سارق تحت عنوان مسافر، از رانندگان زورگیری می‌کردند و خودرو آنها را به سرقت می‌بردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: به دنبال اعلام خبر از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت خودرو توسط 3سارق مسافرنما، تیم‌های عملیاتی کلانتری 168سیزده آبان به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران عملیات، با انجام اقدامات فنی و پایش دوربین‌های مداربسته مشخصات سارقان را به دست آوردند و در اختیار عوامل گشت قرار دادند که سریع طرح مهار در محورهای مواصلاتی به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: بعد از مشاهده سارقان با خودروی مالباخته و با انجام اقدامات ضربتی خودرو در اتوبان هاشمی متوقف و در تحقیقات انجام شده مشخص شد 3سارق دستگیر شده از اتباع غیرمجاز کشور همسایه هستند. آنها به جرم خود اعتراف کردند و پس از اخذ شکایت از مالباخته و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

پست بعدی

جلال مقامی دیگر آن مقامی چند سال قبل نیست!

د آگوست 15 , 2022
اعتمادآنلاین| جلال مقامی، دوبلور و مجری پیشکسوت که سال هاست به خاطر شرایطش کار نمی کند، درباره پیگیری درمانش از سوی صندوق اعتباری هنر که چندی پیش مطرح شده بود، هم چنین اظهار می کند: هنوز پیگیری انجام نشده است و خبری نیست. به گزارش ایسنا، این هنرمند درباره حال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000