نامه جبهه اصلاحات به رئیس قوه قضاییه درباره بازداشت «مصطفی تاجزاده»

اعتمادآنلاین|

علی شکوری راد، سخنگوی جبهه اصلاحات تصریح کرد: با توجه به صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده آقای تاجزاده به دادگاه تصمیم گرفته شد با رئیس قوه قضائیه مکاتبه و نگرانی‌های موجود در رابطه با این موضوع به ایشان منعکس شود.

به گزارش ایلنا، سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: در جلسه هفته گذشته هیأت رئیىسه جبهه اصلاحات، اعضاء در مورد اینکه برخلاف نظر اعلامى رهبرى و تأکیدات رئیس قوه قضائیه، ضابطان بر حجم فعالیت‌های خود افزوده‌اند، بحث کرده و بر ضرورت مطالبه رعایت قانون و حقوق شهروندی در دستگاه قضا تأکید کردند.

شکوری راد تصریح کرد: با توجه به صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده آقای تاجزاده به دادگاه تصمیم گرفته شد با رئیس قوه قضائیه مکاتبه و نگرانی‌های موجود در رابطه با این موضوع به ایشان منعکس شود.

پست بعدی

سخنگوی سابق وزارت خارجه: می‌توانیم منتظر احیای برجام باشیم / FATF باید زودتر به نتیجه‌ برسد

ی آگوست 14 , 2022
فراز نوشت: ما نیازمند یک توافق جدید هستیم. تیم آقای بایدن می‌گفت برجام باید احیا شود اما باید کامل شود. حالا به چه صورت باید کامل شود؟ می‌گفتند حضور منطقه‌ای ایران و فعالیت موشکی این کشور نیز باید در توافق احیای برجام در نظر گرفته شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000