آزادسازی صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان

اعتمادآنلاین|

​فتح الله ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به مصوبه کمیته مدیریت صید استان خوزستان اظهار کرد: صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان برای شناورهای استان خوزستان از امروز پنجشنبه (20 مرداد 1401) تا اطلاع ثانوی آزاد و صید ماهی در این صیدگاه (بحرکان) ممنوع اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، ابوعلی با بیان اینکه همزمان با آزادسازی صید میگو، پایان دریابست در صیدگاه بحرکان خواهد بود، افزود: مجوز صید فقط برای لنج‌های صیادی در چهار شهرستان آبادان، خرمشهر و ماهشهر و هندیجان برای صید ماهی و میگو به صورت یکسان هفت روز و قایق‌های هندیجان هفت روزه صادر می‌شود‌.

وی ادامه داد: همچنین صدور مجوز صید ماهی در صیدگاه بحرکان ممنوع اعلام می‌شود.

مدیرکل شیلات خوزستان رعایت برخی اقدامات فنی و استاندارد از جمله داشتن براین تانک، سایبان،اخذ گواهینامه سمپاشی معتبر و بهداشتی برای تمام خدمه و شناورها و اندازه چشمه بدنه تور 50 میلیمتر توسط شناورهای صیادی متقاضی صید میگو را ضروری خواند.

وی تصریح کرد: تخلیه و حمل و نقل آبزیان صید شده تابع مقررات بوده و مسئولان کنترل کیفی ناظر برحسن اجرای دستورالعمل ها خواهند بود و خودروهای حمل و نقل آبزیان ملزم به تجهیز به اتاقک عایق دار استاندارد هستند.

ابوعلی یادآور شد: صیادان نسبت به تهیه و ارسال آمار دقیق صید در فرم های مرتبط به صورت تمام شماری هر سه روز یکبار به معاونت صید استان اقدام نمایند.

وی در پایان تاکید کرد: یگان حفاظت منابع، مدیران شیلات شهرستان‌ها، کلیه کارشناسان حوزه صید ناظر عملیات خواهند بود و با متخلفان برخورد قانونی کنند.

پست بعدی

تصمیم استونی برای جلوگیری از ورود شهروندان روسیه

پ آگوست 11 , 2022
اعتمادآنلاین| وزارت خارجه استونی امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این کشور مرزهای خود به روی شهروندان روسیه که دارای روادید شینگن صادر شده توسط تالین هستند را می بندد. به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه استونی در این خصوص […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000