سارقان 2 هزار تی‌شرت دزدیدند

اعتمادآنلاین|

3 سارق که با موتورسیکلت سرقتی 2000 تی‌شرت را از کارگاهی سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، یازدهم فروردین ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از کارگاه تولیدی پوشاک در محدوده خیابان خاوران در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، 3سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به محل رفته و با شکستن قفل در وارد کارگاه شده و با سرقت 2000 تی‌شرت گریختند.

در جریان تحقیقات هویت و مخفیگاه یکی از سارقان شناسایی و او پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان، علاوه بر تعدادی تی‌شرت، یک دستگاه جعل اسکناس 50 هزار تومانی نیز کشف شد.

متهم پس از انتقال به پایگاه پلیس به فروش سایر تی‌شرت‌ها به یک مالخر اعتراف کرد. سپس با تلاش کارآگاهان هر 2 سارق دیگر این پرونده و مالخر اموال مسروقه، در عملیات مستقل دستگیر شدند.

پست بعدی

نماینده مجلس : مجلس از مصوبه «کالابرگ»خود،کوتاه نمی آید/ دولت به جای تغییر قانون خود را با آن وفق دهد

پ آگوست 11 , 2022
ایلنا نوشت:بهروزی‌فر فت: وقتی شما یارانه را به صورت نقدی پرداخت می‌کنید، ممکن است که سرپرست خانوار آن را در همان مسیری که برای آن پرداخت شده هزینه نکند و به امورات دیگر بپردازد. به همین خاطر مجلس به منظور جلوگیری از اثرات نامطلوبی که دارد، پرداخت یارانه به صورت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000