مسئول سیاست‌خارجی اروپا: فقط ما اروپایی‌ها انسانیم و بقیه جنگلی و حیوان!+ ویدئو

اعتمادآنلاین|

جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اروپا در صحبت‌هایی نژادپرستانه گفت: «اروپا یک باغ است. ما این باغ را ساخته ایم. شما خوب می دانید که باقی جهان دقیقا باغ نیست. اکثریت مابقی جهان جنگل است و جنگل می تواند به باغ حمله کند و باغبانان باغ ، باید مراقب باشند. جنگل دارای ظرفیت رشد قوی است و دیوارها به اندازه کافی برای محافظت از باغ کافی نیستند. باغبانان باید بروند به جنگل و‌..»

در نقد این موضوع داود قنبری نوشت: این نگاه تفاوتی با نگاه بنیادگرای دینی که تصور می کند فقط خداوند او را هدایت کرده و بر گردن او نهاده که بقیه را از جهل و گمراهی خارج کرده و به مسیر راست هدایت کند، ندارد. همان نگاهی است که به انگلیسی ها اجازه می داد بوئرها را سلاخی کنند، همان نگاهی که به فرانسه مجوز قتل عام یک میلیون الجزایری را می داد و همان نگاهی که بمب های آمریکا را سر مردم ویتنام و عراق و افغانستان هدایت می کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 12 4

نتیجه بر اساس 12 رای موافق و 4 رای مخالف

پست بعدی

ترس اسراییل از پهپادهای ایرانی: اوکراین در برابر «شاهد» بازنده خواهد بود+ ویدئو

د اکتبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| اگر تعداد پهپادهای ایرانی در نبرد اوکراین بیشتر شود، مقابله با آن‌ها غیرممکن خواهد بود. آیا این خبر مفید بود؟ 2 1 نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 1 رای مخالف

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000