پارچه مبلی پتینه ترک بازار + پارچه مبلی سبز درباری بزرگ

یکی از پر مصرف ترین انواع پارچه در ایران، پارچه مبلی است که می توان قیمت های ارزان آن را در بازار بزرگ تهران پیدا کنید.

با توجه به رسوم ما در ایران که در انتهای سال اصطلاحا خانه تکانی می کنیم و تغییرات عمده ای به ظاهر خانه خود می دهیم، خرید پارچه های مبلی نیز یکی ازین کارها است که برای جدید شدن ظاهر خانه انجام می دهیم.

برای داشتن یک خرید مناسب و مقرون به صرفه پارچه مبلی بازار بزرگ تهران دیدن نمایید.

این پارچه ها متناسب با هر نوع بودجه ای تولید می شوند تا مشتری بتواند پارچه مورد نظر خود را به بهترین قیمت تهیه کند.

نکته ای که باعث شده است قیمت ها در این بازار مناسب باشد این است که مغازه دارها پارچه ها را مستقیما از تولید کنندگان تهیه می کنند تا بتوانند با قیمت مناسب به شما ارائه دهند.

در تهران مراکز بزرگ و گوناگونی برای خرید پارچه چرم مصنوعی مبلی وجود دارد که می توان به بازار مولوی، دروازه شمیرانات، بازار عبدل آباد، بازار مبل یافت آباد و بازار بزرگ مرکزی اشاره کرد.

هر کدام از این بازار ها دارای طرح ها و نقش های متفاوتی هستند که در کنار کیفیت، قیمت های مناسبی را ارائه می دهند.

این پارچه های مبلی امروز بسیار پر تقاضا شده اند که علت این تقاضا را می توان در سه نکته خلاصه بیان کرد:

طرح های جذاب و زیبا، استفاده راحت و آسان، قابلیت تعویض و شستشو

مبل سلطنتی سبز درباری

استفاده از فوم سرد در تولید تشک، مبل سلطنتی سبز درباری باعث می شود تا شکل ظاهری آن با گذشت زمان زیاد تغییر نکند و ظاهر خود را از دست ندهد همانطور که در بالا گفته شد استفاده از فوم در این مدل مبلها بیشتر توصیه می شود مخصوصا اگر از مدل دوبل استفاده نمایید کیفیت و دوام آن دو چندان خواهد شد.

به طور کلی هرچه از مواد اولیه با کیفیت تری در تولید پارچه مبلی سبز درباری استفاده شود؛ کیفیت کار و تنوع مدلها بالاتر خواهد بود.

می خواهم کمی در مورد قیمت برایتان توضیح دهم که هرچه ظریف کاری و ریزه کاری مبلهای سلطنتی و مبل راحتی جدید بیشتر باشد و از متریال با کیفیت تری استفاده شده باشد قیمت آن بالطبع گران تر خواهد بود.

وقتی می خواهید مبل سلطنتی برای خود خریداری نمایید لازم است حتما به ظرافت و تمیزی آن و قرینه بودنش دقت زیادی کنید همچنین دقت کنید رنگ استفاده شده در آن با کیفیت باشد زیرا عامل دیگری که به دوام آن کمک می کند رنگ آن می باشد.

مبلهای سلطنتی در مدل نه نفره آن دو صندلی اضافه تر دارد که در گوشه های اتاق می توان آن را قرار داد در واقع ست نه نفره دارای یه مبل سه نفره و یه مبل دونفره است که مجموع آن می شود پنج که درواقع پنج نفر بر روی آن جا می شوند و در ادامه چهار مبل برای مهمان و میزبان به صورت تکی دارد که در مدل هفت نفره دو تا کمتر دارد.

پارچه مبلی پتینه

یکی از محصولاتی که هم زیبایی را به مبلمان خانه اضافه می کند و هم از خراب شدن و کثیف شدن مبلمان جلوگیری می کند پارچه مبلی ابروبادی پتینه می باشد.

این پارچه مبلی در طرحهای متنوعی به بازار عرضه شده و در مدلهای مختلف برای سلیقه های مختلف توزیع می شود.

استفاده از پارچه مبلی ابروبادی پتینه زیبایی خاصی به مبلمان خانه ها می بخشد که این امر به دلیل استفاده از پتینه بر روی آن است.

همانطور که گفتیم و اسم این محصول مشخص است، پارچه مبلی پتینه ترک به دلیل طرحهای آن که شبیه به هنر پتینه می باشد با نام پارچه مبلی پتینه شناخته می شود.

در این پارچه مبلی طرحهای نا منظم وجود دارد که زیبایی خاصی دارند، در کل پارچه مبلی پتینه کمی شبیه به مخمل می باشد و طرحهای آن با رنگهای متنوع به کار رفته شده اند.

با توجه به اینکه پارچه مبلی پتینه طرحی اغلب کلاسیک دارد، از آن می توان برای مبلمانهای راحتی و استیل و مبلمانهایی که طرح کلاسیک دارند استفاده نمود.

پارچه مبلی پتینه با بهترین کیفیت و جنس در بازار توسط مرکز ما عرضه شده و نظر تمام مشتریان در سراسر کشور را به خود جلب نموده است.

پست بعدی

چرا بن افلک می‌خواهد خانه ۸۴۰ میلیارد تومانی جی.لو را بفروشد؟/ عکس

چ آگوست 10 , 2022
بن افلک، قصد دارد عمارت ۳۰ میلیون دلاری‌ جنیفر لوپز را بفروشد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000