بیمارستان‌ها و هتل‌ها از مالیات معاف شدند

اعتمادآنلاین|

براساس اعلام سازمان امور مالیاتی، نرخ مالیات درآمد بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی و تفریحی تا پنج سال از زمان صدور پروانه بر اساس قانون مالیات‌های مستقیم صفر درصد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در متن نامه حجت‌الله مولایاری – مدیرکل دفتر فنی و مدیریت ریسک سازمان امور مالیاتی به مدیرکل مؤدیان متوسط سازمان امور مالیاتی، آمده است: مطابق نامه مزبور، بر اساس ماده ۴ آئین نامه اجرایی قانون مالیات‌های مستقیم، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی گردشگری غیر دولتی که از ابتدای سال ۱۳۹۵ از سوی وزارت خانه‌های بهداشت یا گردشگری برای آنها پروانه بهره برداری صادر شده، تا پنج سال از زمان صدور پروانه و در مناطق محروم تا ۱۰ سال از زمان صدور مجوز از دستگاه‌های مربوطه، معاف از مالیات هستند و مالیات متعلقه با نرخ صفر برای آنها محاسبه خواهد شد.

62345174

پست بعدی

3 زن جیب‌بر دعوای صوری راه می‌انداختند

س آگوست 9 , 2022
اعتمادآنلاین| جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3 زن جیب‌بر که در مساجد از خانم‌ها سرقت می‌کردند، خبر داد . به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی افزایش سرقت اشیاء قیمتی و اموال شهروندان در مساجد محله کهریزک تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000