3 زن جیب‌بر دعوای صوری راه می‌انداختند

اعتمادآنلاین|

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3 زن جیب‌بر که در مساجد از خانم‌ها سرقت می‌کردند، خبر داد .

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی افزایش سرقت اشیاء قیمتی و اموال شهروندان در مساجد محله کهریزک تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 171 مصطفی خمینی بر عهده گرفتندو تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات مشخصات متهمان که 3 زن بودند را شناسایی کردند افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد 3 زن با حضور در مساجد و ایجاد درگیری‌های صوری با یکدیگر، از جیب بانوان اموال باارزش سرقت کرده و متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی با شناسایی محل‌هایی که متهمان تردد می کردند، گفت: ماموران کلانتری کهریزک در اقدامی پیش‌بینی‌شده متهمان را در یکی از مساجد محله کهریزک حین اجرای سناریو خود با همان روش دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان 23 الی 42 ساله که خود را اتباع کشورهای همسایه معرفی کردند در تحقیقات اولیه به 10 فقره سرقت و جیب‌بری از خانم‌ها در مساجد اعتراف کردند.

پست بعدی

کنایه تند آذری جهرمی به دولت سیزدهم؛ شعر دزد دیده بودم اما شاعر دزد ندیده بودم

س آگوست 9 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به ادعای تکمیل پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: روزى انورى از بازار بلخ مى‌ گذشت، هنگامه ‌اى دید، پیش رفت و سرى در میان کرد، مردى دید که قصاید انورى به نام خود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000