آمریکا اراده سیاسی لازم را نشان دهد، رسیدن به برجام هنوز امکان‌پذیر است/ «پلان B» می‌تواند تحولاتی بسیار منفی داشته باشد

اعتمادآنلاین|

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به مقاله‌ای که به دفاع از اتخاذ «پلان B»[نقشه دوم] غرب در قبال مسئله هسته‌ای ایران پرداخته بود، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، وی در صفحه توییترش در این باره نوشت:

«راه بسیار بهتری وجود دارد و آن نهایی کردن مذاکرات وین و به توافق رسیدن بر سر احیای برجام[توافق هسته‌ای] است. اگر آمریکا اراده سیاسی لازم را نشان دهد، این کار هنوز امکان‌پذیر است. صحبت‌های غیرمسئولانه درباره «پلان B» می‌تواند منجر به رخ‌دادها و تحولاتی بسیار منفی شود.»

«پلان B» از پیشنهاداتی بود که در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا برای رسیدگی به مسئله هسته‌ای ایران مطرح شد و شامل اعمال فشار بیشتر، تحریم‌های اقتصادی و گزینه نظامی بود. این رویکرد مورد حمایت تندروهای آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی بود که در سال ۲۰۱۸ ترامپ را به خروج از توافق هسته‌ای تشویق کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

شعارنویسی دوباره روی دیوار سفارت انگلیس / ادامه تو پاک‌ کن ، من بازم می‌نویسم در خیابان فردوسی + عکس

ش دسامبر 17 , 2022
فعال رسانه ای اصولگرا با انتشار تصویری از شعارنویسی دوباره روی دیوار سفارت انگلیس خبر داد. مصطفی وثوق‌کیا، فعال رسانه‌ای نوشت: برید به سفیر انگلستان بگید دوباره سظل رنگ ها رو بیاره دم در بیشتر بخوانید: واکنش کنایی «کیهان» به شعار پاک‌کردن سفیر انگلیس از دیوار سفارت / «پاک نکن!» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000